viglink.com

Saturday, August 11, 2012

Utnyttja Intensiteten i de Energier som kommer rakt emot Er




Lady Portia, 10 augusti 2012



Utnyttja Intensiteten i de Energier som kommer rakt emot Er 
Hälsningar mina kära älskade vänner, jag är Lady Portia som vänder mig till er i dessa de mest fantastiska tider, som ackompanjerar öppnandet av Lejonets Port, i vilken tillgång till högre dimensioner och högre vibrationer beviljas. Vad var er upplevelse under denna enorma energetiska höjning? Vilka förändringar går ni för tillfället igenom? En hel del håller på att hända, det kan jag garantera er. Ni upplever för närvarande en av de mest effektiva förändringarna hittills, i själva verket upplever ni de mest effektiva och intensiva förändringarna någonsin förutom, naturligtvis, själva Uppstigningen. Ni befinner er mitt i utformningen så väl som manifestationen av höga cellulära konstruktioner. Ni genomgår otaliga aktiveringar av era cellulära koder, av era ljuskoder för att vara mer exakt. Aktiveringar av alla sorters energetiska källor som till exempel era chakras, er hjärtportal, båda hemisfärerna av er hjärna, spiralerna i ert DNA, era meridianer, era organiska portaler, era ljusceller och av er egen JAG ÄR Närvaro. Det är nu ordningen för dagen.

All den nedladdning ni har mottagit under den senaste tiden, är nu upptagen med att göra sitt arbete. De är påslagna och aktiverade, de manifesterar sig själva, de är normaliserade och omvandlade till Ljus och till Ljusspråk. Lugnt och stilla omvandlas ni till Ljus, mina dyrbara vänner, för i Ljuset kommer ni att återfödas och återta er sanna natur varifrån ni kom. Låt dessa enorma förändringar göra sitt arbete, det är anledningen till varför de kom till er vackra planet i första hand, för att aktivera er och den älskade Gaia. Denna portal har ett dubbelt syfte; den inte bara medför ankomsten av de vackraste och mest intensiva energier någonsin, utan den eskorterar också de femtielva lagren av mörka frekvenser rakt igenom porten till utgången, långt bort från er älskade planet. På det viset innebär portalen ett utbyte, där all negativitet byts bort för den vackra och intensiva aktiveringen av det Gudomliga Kosmos´ Ljusenergier och av den vackra Centralsolen, Alcyone.

Er planet, såväl som mänskligheten, är helt i linje med Centralsolen Alcyone. Det är den källa där all aktuell information kommer från. Det är en vacker källa av Kärlek och Ljus. Det är också mitt Hem som jag kommer ifrån, där också många själar på Jorden kommer ifrån. Alcyone är magnifikt blå och vit och gnistrar som ingen annan stjärna mellan de andra systrarna i den Plejadiska Konstellationen. Den är den största stjärnan, som ger oss näring med Ljus och med magnifika energier, vilka ni för närvarande känner.

I vissa fall kan detta leda till en mycket tydlig men intensiv förändring, som kan bli ganska störande utifrån en fysisk synvinkel, men icke desto mindre kan det också ha en befriande effekt som är njutbar. Befrielse från lägre vibrationer i er fysiska kropp och befrielse från blockeringar som måste lyftas bort och som nu kan eskorteras ut genom utgången under öppningen av Lejonets Port. Det som försvinner kommer att ge plats för det som säkert och definitivt måste komma in.

Var tacksamma för detta tillfälle, mina vänner, var oerhört tacksamma för att ni får chansen att genomgå dessa omvandlingar! De är oskattbara för er fortsatta utveckling. Dessa förändringar leder er till en punkt där ni kan förenas med alla era olika förkroppsligade Väsen. Ni kommer att få uppleva hur det är att än en gång bli ett med ert Jag och med Kosmos. Så njut av dessa aktiveringar och ta tillfället i akt i detta ögonblick att fastställa de mål ni vill nå tillsammans med er civilisation. Tiden, precis som tillfället har presenterat sig själva nu för att manifestera detta mål, eftersom de inkommande energierna är manifesterande energier vars enda syfte är att effektivt uppenbara det, som har blivit energetiskt planerat och förankrat. Ta tillvara på detta tillfälle eftersom det kommer att hjälpa er att utvecklas, det är därför de kommer in. Vi står vid er sida för att hjälpa er på alla sätt vi kan för att dessa energier ska kunna förverkligas. Ni är skaparna, ni är de som skapar! De intensiva energetiska influenserna som anländer genom Lejonets Port, kommer att hjälpa till med att få det till stånd och leda det till sin fullbordan. Det är där vi kommer in, för att leda denna process framåt, och för att förhindra att den tar en omväg i fel riktning.

Ni är en bra bit på väg, ni är en riktigt bra bit på väg och det får mitt hjärta att sjunga! Jag kan inte nog betona hur mycket det betyder för mig, men jag är mer än nöjd med hur utvecklingen har gått hittills. Mitt alltid lika optimistiska Jag sväller mer och mer tack vare det stora nöje jag får ut av det, och det är svårt för mig att inte hoppa upp och ner av glädje. Jag älskar er av hela mitt hjärta.

JAG ÄR DEN JAG ÄR.

Lady Portia

Kanaliserat genom Méline Lafont

Översättning Ulla Krogh – www.st-germain.se

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be 

No comments: