viglink.com

Monday, October 22, 2012

Linda Goodman, Utdrag Ur Livsguiden


www.teslaplattan.se



Linda Goodmans bok Livsguiden, som gjorde  Tesla inspirerade Purpur plattor världsberömda.
      

Nu är det på tiden att ALLA får veta att de finns.

"Denna text är den personliga uppfattningen av nämnda författare och behandlas inte i vetenskapliga eller medicinska fakta, men i subjektiva upplevelser!"


Vi har redan lärt oss att varje materiellt objekt och varje människa vibrerar med en individuell vibrationsfrekvens av ångströmsenheter (ljusvågor) per sekund. Detta är den livskraft som svarar för universums samstämmighet och harmoni. De glömda regnbågarna och melodierna skapar Oneness universum som fastslagits genom de upptäckter Cleve Backster gjort ifråga om primär  Cellperception. I Indien kallas denna livskraft Prana, men oavsett vad den kallas kan du inte leva utan den och för närvarande du använder bara en bråkdel av dess kraft.

Ditt tredimensionella sinne kan använda den för att tona in sig på den fjärde dimensionens kosmiska medvetandenivå (ditt Högre Jag) och tillåta dig att "se ljuset", stämma in dig för universums harmoni, 
I dessa färger och ackord utförs nämligen all magi och alla mirakel. Det finns många sätt att göra detta.
Inte bara en eller två. Många.

En av dem är den Tesla-inspirerade upptäckt jag kallar "de purpurfärgade  plattorna," i brist på ett bättre uttryck. Dessa plattor har kanaliserats till Jorden från högre riken, genom sinnet och hjärnan hos en man som kände Nikola Tesla, och studerat hans upptäckter djupgående. Dock föredrar han att få vara anonym, liksom många andra krafter som äger djup insikt.

Dessa anodiserade aluminiumplattor finns i två storlekar, en som mäter uppskattningsvis 7,5 cm gånger 12,5 cm och den andra ungefär 27,5 cm gånger 27,5 cm. Bara den mindre plattan  kommer att skapa mängder av magi, men jag tycker att det är bra att ha båda storlekarna, för olika ändamål. Plattorna har anodiserats med färgen purpur, som är  regnbågspektrat läkande stråle . Deras atomstruktur har ändrats så att de är i resonans med livskraftens högfrekventa vibration. Detta har skett på ett komplicerat som hör ihop med med de negativa jonernas kända energi. De "Purpurfärgade energi plattorna" (min egen personliga namn för dem) äger ett energifält som kan penetrera alla levande ting - växter, djur och människor.

Livskraften eller Prana, kan mätas på åtskilliga sätt. Ett är genom strålningsmätningsutrustning. Genom att mäta den kan man registrera att varje ännu inte helt upplyst människas energinivå  når t.ex, 20 på skalan. När denna person håller i en platta, kommer den omedelbart att öka till 90 eller 95. Den kommer inte att bli kvar på den nivån, men kontinuerlig användning av plattan kommer gradvis få personens energi att stanna på  I00. Upplysning... och den kan bli högre än I00, eftersom livskraft inte helt kan mätas med hjälp av någon nu känd metod. Genom att använda den nya tidens "magi" kan du höja din vibrationsfrekvens av ångströmsenheter per sekund, vilket naturligtvis kommer att gynna din andlig utveckling, liksom din väg mot cellföryngring (se kapitel 8).

Exakt hur plattorna fungerar, bör inte intressera dig i lika hög grad som vad du kan åstadkomma med deras hjälp. De kan möjliggöra så många småmirakel (en del kommer du upptäcka själv) det är svårt att beskriva dem alla. Här följer några exempel:

⇧ upp ⇧

Först och främst kommer plattorna sakta men mycket säkert, öka vibrationsfrekvensen hos dem som använder dem och det är av avgörande vikt. De kommer även att reducera negativa vibrationer i mat, vatten, andra vätskor och tobak. Många människor som äger dem placerar sina matkassar på den större plattan och låter den stå där i  cirka femton minuter. Resenärer får ofta uppleva att vattnet i ett främmande land gör dem sjuka, men det kommer inte ske om vattnet får stå på en purpur platta i två till tre minuter. Cigaretter blir mildare efter att ha placerats på plattan under femton minuter eller så, och ananas, till exempel, kommer att förlora sin sura smak och smakar bara sött.

Den magi som jag personligen funnit mest användbar har att göra med smärta. (Vädurar har en låg smärt tröskel!) När en purpur platta är placerad på en brännskada eller ett sår ... eller fäster den med ett band eller snöre på ett ställe på kroppen där man har värk, kommer läkningen att gå betydligt snabbare, smärtan lindras avsevärt eller försvinner helt helt inom 5-10 minuter, sällan tar det mer än 20 minuter. Detta åstadkoms genom att plattorna återställer de skadade cellernas  eller vävnadernas  normala vibrationsfrekvens.Sålunda beror läkningen och smärtans avlägsnande på att det skadade området återfår sin balans.

En av de byggnadsarbetare som anställdes för renoveringen av mitt hus i Colorado kom en dag till arbetet  med en fruktansvärd  migrän och var på väg att gå hem när jag knöt fast en magisk Tesla platta (den lilla ) på hans huvud  Jag bad honom att behålla den på under femton minuter. Han kände sig ganska fånig, men gick med på det. När jag frågade honom om huvudvärken fem minuter senare, var han uppe på stegen, I full färd med att spika. Han såg ner på mig och sade: "Den är borta. Helt borta. "

"Okej, då kan du lämna tillbaka purpur plattan," sa jag och log mot honom. Jag var som vanligt nöjd  att se att magin aldrig misslyckades.  Du du kommer aldrig att få  tillbaks den! Jag ltänker behålla den på hela dagen och jag tar det med mig hem." Han sa det förstås halv på allvar, halvt på skoj, men jag gav honom gladeligen plattani present, och han blev lika lycklig som om jag hade gett honom en trollstav - vilket det på sätt och vis var också. Var och en som behandlar en vän med purpur energi plattans hjälp, kommer att vännen gärna vill behålla den och därför kan det vara bra att ha ett lager. Händelsen jag just beskrivit är bara en av många liknande.

⇧ upp ⇧

En annan gång (en av bokstavligen flera tusen) högg en vän ved åt mig, och överansträngde sin arm. Hans överarm värkte och han skulle just ordna  någon som kunde köra honom till Woodland Park och en läkare. Jag fick honom att sitta ner i soffan, gjorde i ordning en kopp hett  te och band en purpur platta mot hans arm. När han druckit upp sitt te (och ätit sin kaka) var smärtan  helt försvunnen och fem minuter senare var han tillbaka ute på gården och högg ved igen. Den nya tidsålderns medicin!

En av de underbara saker purpur platta kan åstadkomma är att  bota illamående nästan omedelbart. Varje gång jag verkligen känner  mig  illamående, rusar jag efter en purpur platta, lägger mig på rygg på sängen  och placerar plattan på mitt solarplexus. Den stora storleken plattan fungerar oftast snabbare i detta fall, men en liten en också gör jobbet, med bara några minuter längre. Använda plattan på detta sätt  försvinner alla känslor av illamående inom högst fem minuter, vanligtvis inom 1-2 minuter ... och ibland i 30 sekunder. Jag vet inte hur jag skulle klara mig  om jag inte alltid hade platttorna till hands. Väninnorna som mår illa på morgnarna under sin graviditet , vårdar sina purpur plattor som om de vore dyrbara juveler.

Några av mina vänner har plattan inuti örngottet när de sover (under själva kudden). Energin går igenom allt utom av metall. De vaknar på morgonen med mer energi, och känner sig som om de har sovit i minst åtta timmar, oavsett om de har eller inte. Enstaka personer kan inte höja sin vibrationsfrekvens på det här sättet eftersom de är så känsliga för energi, att de inte kan sova alls under natten! I vilket fall som helst bör man begränsa användningen av plattorna till en eller två nätter i veckan, och vid tillfällen då det är viktigt att man vaknar full av energi nästa morgon.

När det gäller att höja vibrationsfrekvensen med hjälp av plattorna, känner en del människor ökad energi och mindre trötthet om de stoppar en platta i bröstfickan på skjortan eller blusen i 30 minuter till en timme, två gånger om dagen. Vi är alla olika och lite experimenterande med plattorna kommer snart att klargöra för var och en vilket sätt som är det bästa för just honom eller henne..

⇧ upp ⇧

Förutom förmågan att ta bota nästan all slags smärta nästan omedelbart och alla andra smärre mirakel, finns det en viss användning av purpur plattorna som jag har funnit vara häpnadsväckande och nästan otrolig, men ändå möjlig att iaktta och absolut sann. Jag tror inte det finns något sätt att helt övertyga dig om att det fungerar om du inte prova det själv.

Vi vet redan att  varje människa vibrerar med en individuell vibrationsfrekvens ljusvågor. Detta är en metafysisk sanning eller ett faktum som ligger till grund för en mängd oväntad och oanad "magi". Urbefolkningen i djungler vägrar ofta att låta sig fotograferas av missionärer och andra besökare. De hävdar att den som fotograferar dem, "stjäl en bit av deras själ."

Detta är inte sant. Men det som fotografen verkligen "stjäl"  är deras vibrationsfrekvens och det är inte underligt att förstår för någon som förstår  individens vibrationsfrekvens som vi diskuterat tidigare. På något sätt inpräglas individens vibrationsfrekvens på både negativet och den  positiva bilden. Därför fungerar just denna purpur platta"magin bara när negativet av den positiva bilden inte har förstörts. Man vet att det finns någonstans, vare sig det är i fotografens hem eller i hans arkiv. Detta gäller även för Polaroid bilden, då man har både negativet och positivet i själva bilden-rygg mot rygg.

Låt oss säga att ett barn, en make, älskare eller vän (kanske en arbetsgivare, granne eller arbetskamrat) uppträder på ett mycket negativt och irriterande sätt, som vi alla gör, då och då eftersom den människan är som hon är. Du kan bokstavligen få  personen ifråga att ändra sin attityd från negativ till positiv - Den förblir inte positiv för alltid,, men den blir det fram till nästa gång. Du använder din purpurplatta på följande sätt  (Men berätta inte för personen ifråga vad du håller på med.)

⇧ upp ⇧

Placera antingen ett Polaroid foto eller ett vanligt ett foto, som vet du har kvar negativet  - på en liten purpur platta med framsidan nedåt. Låt den inte liggaden där längre än en timme.  Personens inställning kommer att genomgå en häpnadsväckande förändring, vanligtvis inom ca 15-20 minuter . Människan som tidigare varit  elak, envis, självisk, arg, irriterad eller osympatisk - till att be om ursäkt, glad, osjälvisk, sympatisk och trevlig. Du behöver verkligen uppleva det själv för att förstå vidden av detta underverk. Inom en snar framtid kommer personen att kontakta dig via telefon eller i personligen, beroende på var och hur "meningsskiljaktigheten" uppstod  och kommer då att visa en total förändring av attityd, ofta be om ursäkt för det han eller hon, sagt eller gjort. De första gångerna det händer kommer du att slås av häpnad, ja nästan skräck av denna typ av energis krafter. Du kan också välja att utföra denna magi innan du kontaktar en viss person för att vara säker på att telefonsamtalet eller mötet blir harmoniskt. Kom ihåg att aldrig tala om det för han eller hon som då kan blockera eller förtränga den positiva energin.

Den här typen av energigivande med hjälp av purpur plattan får aldrig användas av triviala skäl - bara när det verkligen är viktigt att förändra vibrationerna mellan dig och en annan människa och man får inte uppfatta det som svart magi för att få människor att ändra sina beslut beslut-  det fungerar inte. Det är vit magi, som kan förändra en människas vibrationsfrekvens från negativ till positiv för en kortare tid. Med andra ord, kan den här magin få en människa som tidigare vägrat att göra det du vill att de ska göra, att ändra sig, men bara om denna person i själ och hjärta vill ändra sig och omedvetet har en sådan önskan. Förhåller det sig på annat sätt, kommer processen inte att orsaka någon förändring, men den kommer att skapa en ny förståelse mellan er, en sorts vapenvila eller fred, som får er båda att hantera era kolliderande åsikter och reda ut missförstånden på ett vänskaplig basis, utan agg eller illvilja.

Här är bara ett av många exempel från min egen erfarenhet. En vän till mig som bor i Colorado Springs kom en dag gråtande till mig i Cripple Creek. Hennes man, som hon älskade djupt, hade blivit alkoholist. Hon hade försökt allt, men kunde inte övertyga honom om att han borde sluta dricka, trots att han i grund och botten var en "religiös man," med ett gott hjärta, som medgav att han ville sluta dricka men inte kunde. Jag frågade min vän om  jag fick låna ett foto av honom under några dagar.

⇧ upp ⇧

Hon såg förvånad ut, men gav mig ett Polaroidfoto hon hade i sin plånbok. Sedan frågade mig, med begriplig nyfikenhet, vad jag tänkte göra med det, Eftersom jag visste att hon ännu inte var tillräckligt upplyst för att kunna förstå de mäktiga harmonifrekvenserna i universum och hade en känsla av att hennes misstro kanske skulle kunna kortsluta det jag planerade, var mitt svar kryptisk. Jag bara log och sade: "Åh, jag ska bara försöka med lite vit häxkraft.

Hon gick och den kvällen placerade jag fotot av hennes man på en liten purpur platta och lät den ligga en hel timme.  Eftersom jag aldrig använt mig av fotografiprocessen tidigare, var jag inte säker på vad som skulle - eller inte skulle - hända.

Nästa morgon ringde min vän från restaurangen där hon arbetade. Hon befan sig i ett tillstånd av upphetsning och lycka. "Du kan inte gissa vad som hände för en timme sedan!" utropade hon. "Jim (inte hans riktiga namn) kom förbi under sin lunch, och berättade att han bestämt sig för att sluta dricka och börja gå i kyrkan varje söndag, jag vet att han verkligen menade det. Han är aldrig varit så allvarlig förut. Vad gjorde du egentligen? "

Jag sa att jag tyckte det var glada nyheter, men att hon inte skulle bry sig om några "hur" - bara vänta och se hur allvarlig han verkligen var. Två månader senare besökte hon mig igen i Cripple Creek. "Jim" hade fått henne att följa med honom till kyrkan varje söndag, och inte druckit en droppe. Ett år senare var han fortfarande nykter. Vid den tidpunkten lät jag henne tror att jag hade ägnat mig åt bön med hjälp av fotot på honom och lämnade tillbaka fotografiet. Efter en nykter period på två år började han dricka igen, då berättade jag om purpur plattan för min väninna och belönades med att hon trodde helt och fullt på magin.

Hennes man hade vid den tiden, flyttat till en annan stat och de var skilda, men hon bad mig om en purpur platta och jag gav henne en. Jag varnade henne för att man inte kunde vara säker på hur länge magin skulle verka, när det kom till sådant som alkoholism.  I stället för de vanliga 15 till 20 minuter eller så, kunde det krävas mycket längre behandling, en gång om dagen eller flera gånger i veckan. Hon förstod. Det var förra året. För en vecka sedan hon ringde mig från Kalifornien för att berätta att "Jim" hade kommit hem igen och var nu botad för gott. Han hade lagt in sig på ett behandlingshem i en annan stat, och inte velat återvända förrän han visste att han inte längre var slav under alkoholen. De är mycket lyckliga tillsammans nu.  Naturligtvis kan jag inte lova att purpur plattan alltid kan bota alkoholism, men det kan verkligen inte skada ... och vem vet? Det är det som experimenterandet är till för.

⇧ upp ⇧

Anledningen till att man inte ska låta ett foto ligga på plattan längre än en timme i taget (och helst inte oftare än en gång eller två gånger i veckan) är att vissa människor är extremt känsliga för dess energi, och för mycket "exponering" kan få den behandlade personen att reagera med nervositet eller högt blodtryck.. Om någon använder fotomagi för att avsiktligt åstadkomma detta, kommer det inte att fungera. Den universella lagen angående livskraften kommer absolut  att förhindra ett sådan Resultat och slå tillbaka på användaren. Detta är en obönhörlig lag som träder i kraft om man försöker använda den heliga livskraften med onda avsikter. Enda gången man behöver bekymra sig för  överexponering är när avsikten varit att hjälpa någon , men spänningen kommer att bli kortvarig, eftersom överexponeringen inte var avsiktligt. Har den däremot varit det, kommer användaren bittert få ångra att han eller hon  försökt skada någon annan. Vissa människors känsligheten för dessa energier har kommit fram genom det som uppstår då plattorna bringas i närheten av mentalsjuka människor. De reagerar på olika sätt, men alltid mycket intensivt,. därför är det inte lämpligt att använda fotografierna längre än en halv timme i taget, när du vill hjälpa allvarligt mentalt sjuka människor. Medan du funderar kring   purpur plattornas bisarra energi, särskilt när de används tillsammans med fotografier, ska du ha i åtanke att vetenskapsmän länge och framgångsrikt experimenterat med insektsbekämpning genom att bestråla en fotografi av de sjuka området och detta är ortodoxa vetenskapsmän (jag visste väl att det skulle få några av er må bättre!) Förresten, spelar det ingen roll om bilden du utsätter dessa energier livskraft är  nytaget eller inte, om fotografiet du använder, togs när den aktuella personen var ett barn. Den individuella vibrationsfrekvensen förändras inte.

Den enda smärta som jag under tio användning upptäckt att purpur plattan inte kan lindra är smärta som orsakas av muskelkramp, diskbråck, en rubbad ryggkota. Alla andra smärtor antingen lindras avsevärt eller försvinner helt. Jag höll på att glömma en speciellt upplysning för er som är intresserade av växter.. Vattna dina växter med vatten som placerats på en platta och lägg märke till hur de växer. Du kan också placera en purpur plattan under snitt blommor direkt från butiken, då kommer de att hålla sig fräscha nästan dubbelt så lång tid innan de vissnar. Apropå växter finns det ännu ett stycke magi, som utvecklats av samme Tesla-inspirerade forskare.


Purpur plattan är inte avsedda att ersätta läkarbehandling av allvarliga sjukdomar och jag är säker på att mina läsare har sunt förnuft nog att söka medicinsk expertis om de t.ex skulle få smärtor i bröstet. Men när det gäller den andra magin jag har beskrivit här, kommer du själv att upptäcka hur effektiva purpur plattorna kan vara, När du väl märkt hur effektiva de är, kommer du se till att du aldrig är utan. För att få tag i purpurplattor och annan livskrafts magi kan du skriva till Energy Innovations Products, P.O. Box 5011, Scottsdale, Arizona 85621, USA.

I normala fall tror jag inte att det är korrekt att ta med det slagets information i en bok som denna, men eftersom jag tycker att det är viktigt att så dessa frön av högfrekventa harmonier i vattumannens tidsålder, vet jag att mina läsare skulle bli besvikna om jag delade med mig av dessa esoteriska hemligheter och uråldriga mysterier utan att också tala om hur man får tag i den utrustning som krävs för att man ska kunna experimentera på egen hand.
⇧ upp ⇧

Ett sista exempel på vad livskraftens  purpur plattor kan åstadkomma: En av mina väninnor i Colorado är lärare. Hon har funnit det perfekta botemedlet när en av hennes elever bär sig illa åt och stör lektionen . I hennes klassrum finns en stol med en kudde på. Ingen får röra kudden eller gå nära stolen. Det kallas "Den magiska godhetens stol". Den elev som uppför sig illa blir tillsagd att "sitta på den godhetens kudde" i femton minuter. När eleven återvänder till sin stol har han/ hon förvandlats till en liten ängel (åtminstone tillfälligt!) .. Naturligtvis är en av de stora plattorna under kudden. Min lärare vän har upptäckt ett eget sätt att skapa purpurmagi.

Purpur plattorna har använts av många människor i mer än femton år - (skriven av 1988) Jag har haft min egen i mer än tio år - och de fungerar fortfarande lika effektivt efter så lång tid. När aluminiumatomens struktur väl ändrats, kommer de att förblir i detta skick ... troligtvis för alltid. Plattorna är helt enkelt gjorda för att vibrera med universums livsenergi  - vad Nikola Tesla kallade "fri energi".

Mitt personliga namn för "Purpur plattor"är för att beskriva dessa energier (möjligen eftersom min favorit saga som barn var om en "purpurfärgad älva som hette Leser") .... original färgen på plattorna, vilket är regnbågspektrumets musikal"ton" av violett utgör det sjunde strålen och "Violetta Flamman" av Avatar-Adepten är Conte de St Germain. I metafysik är violett den helande stråle av spektrumet.




No comments: