viglink.com

Wednesday, October 10, 2012

teslaplattan.se

Eftersom Livsguiden av Linda Goodman är min husbibel sedan 20 år tillbaka, har jag länge känt till och haft en Purpur Platta (ängel), eftersom det står ganska mycket om både purpurplattor och Tesla i denna bok. Färgen hörs på namnet och som ex. St- Germains Violetta Flamma finns också i denna andliga färg.
När jag surfade runt på internet och lät min intuition styra mig, såsom jag brukar göra när jag samlar information till min blogg,hittade jag dessa plattor, men i de sju bas chakrafärgerna, även gyllengult.
Då kom jag ihåg att Purpur brukar representera den fjärde dimensionen och guld, den femte=dit vi är på väg. Det fick mig att läsa igenom denna sida och vips, nu hjälper jag till att översätta den väldigt informativa och
matnyttiga hyllningssida om Nikola Tesla till svenska . Jag måste få säga en sak...WOW :-)))

Har länge väntat på att fri energi ska bli tillgänglig för oss alla,
så tills Keshe Foundation http://www.keshefoundation.org  m.fl får sin rättmätiga plats bland oss..




Röda Korset
Röda Korset är den största humanitära organisationen i världen och finns i 188 länder och har 97 miljoner medlemmar. Röda Korset grundades 1863 i GenèveSchweiz, av schweizaren Henry Dunant. Symbolen för Röda Korset är en färgmässigt inverteradschweizisk flagga.







Som du märker:
Den Första Förbandslådan kommer från Schweiz,
så det är ju rimligt att
Framtidens Förbandslåda kommer från Schweiz även den.
För det är vad samlingen med Teslaplattor i alla sju färgerna är för mig.




ColorKollektion150x150

1 comment:

matrosens.blogspot.com said...

Har du några frågor på svenska? fråga mig.
På engelska? fråga gärna Philip Stul