viglink.com

Monday, January 21, 2013

Ärkeängel Michael ~ Nå ut idag och tjäna dem som behöver dig. - Av Debbie Erasmus




Kära hälsningar! Jag är så glad att återigen komma till dig genom denna älskade kanal. Hon har väntat så länge att kanalisera för mig en gång och idag är jag redo att ge dig ett annat meddelande genom henne. 

Idag vill jag tala med dig om de förlorade och bortglömda vänner. Varje så ofta vi befinner oss inför en utmaning av något slag och vi står inför de även som ärkeänglar står vi utmaningar i vårt försök att hjälpa vilsna själar kommer tillbaka in i Ljuset.Ibland kan dessa utmaningar vård tår på våra själar när vi försöker hjälpa dem att hitta en stadig grund som man kan hålla fast det som är mer kärt för oss än något annat i hela kosmos. Kärlek är det som jag talar kära. För vad är en förlorad själ om inte en själ som har glömt bort den kärlek med vilken den ritades av vår himmelske Skapare. 

Jag ber dig i dag att acceptera min utmaning och tänka på någon som behöver din hjälp och sedan hjälpa dem tillbaka in i Ljuset, hjälpa dem att hitta glädje och frid i sina hjärtan igen. För Ljuset är Fred och Ljuset är kärlek och att du hittar din glädje. Detta är vårt uppdrag kära hjärtan, som ärkeänglar, änglar och Ljusarbetare, att styra dem som har glömt bort vilka de är, tillbaka in i kärlek som är deras för vidtagande, den kärlek som bara finns i Ljuset. 

Jag ber dig att du inte dömer varför de förlorat sin väg eller vad de gjorde för att förlora sin väg. Jag ber bara att du följer ditt hjärta och nå ut till dem när de behöver dig mest. Vi är en och alla som går bredvid dig på din älskade Planet är en del av One. Nå ut idag och tjäna dem som behöver dig. Gör detta från din höga hjärta kära ni, inte från dig. Ditt sinne kommer bara att ge dig skäl till varför du inte bör eller inte kan hjälpa denna själ, men ditt hjärta kommer viska till dig att han eller hon behöver din kärlek och din Ljus skall lysa igenom dem för att föra dem hem, tillbaka till den Ende .

JAG ÄR Ärkeängel Michael, Prince of Peace & Love. Som Ärkeänglarna och änglar, inkarnerade eller inte har vi ägnat våra liv åt att hjälpa planeten Jorden och hennes älskade människor finner sin väg tillbaka till källan, tillbaka in i Ljuset, till Den Ende. Vi viskar i öronen att komma hem beloveds! Det kommer att ge oss någon större glädje än att välkomna dig hem med oss just nu. Vi älskar er och är här för dig.  Vi skall tala snart igen. 

Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges: http://debbie-erasmus.blogspot.com

No comments: