viglink.com

Friday, January 25, 2013

Wes Annac: Intervju med Pleiadierna: förtroendekris



Jag 

Wes ~ Jag vidarebefodrar detta på grund av läsarens intresse och 
många kommentarer att säga hur mycket det har hjälpt er alla. Återigen, 
        jag har ingen lust att sluta kommunicera med någon av källorna som kommer genom mig trots vad som sägs i detta meddelande och i själva verket 
kan du förvänta dig många fler intervjuer med Pleiadierna på detta sätt
genom den entusiastiska templet som är jag.
Personligen, de fortsätter att validera deras existens för mig och 
jag kommer troget och glatt fortsätta på den vägen. 
               För dem som verkligen kämpar, är förhoppningen att detta meddelande är till hjälp.

Det Pleiadian Högsta rådet: Du är med oss ​​kära Wesley, och vi har många besättnings Medlemmar stationerade runt dig för att se till att inga negativa eller vilseledande enheter försöker komma igenom och leverera information som du vet är ur resonans med vad som för närvarande sker på din planet och inom er alla. (1)

Wes Annac: Tack så mycket, kära vänner. Som ni vet har den gångna tiden varit ganska svår för mig. Det har ingenting att göra med December 21 st som ni också vet, men det verkar som om negativitet fortfarande är regeln för dagen här på planeten Jorden. Bryr du dig om att kommentera det?

PHC: negativitet är lösa allt vid denna tidpunkt, och vi förstår att det inte verkar vara så. Vi vill att du ska veta att era åtgärder vistas centrerad och strålande positivitet ut till den som bryr sig att absorbera det kommer att se negativitet minska ännu  mer än den redan har.

Wes: Tack kära vänner, gör det som hjälper lite. Jag förstår behovet av att vara positiv och förbli centrerade, men vad kan vi göra om vi känner att det som är svårt blir lite för mycket?

PHC: I ditt fall, kära Wesley, negativiteen du upplever kommer inte från en källa, utan flera. Är korrekta vi?

Wes: Ja ni, kära vänner.

PHC: Vi vet att du upplever och känner underliggande tvivel om giltigheten av det arbete du gör och vi önskar er och ber dig kära Wesley - hur väl känner du vår kommunikation? Hur känne du det  på sättet vilket vi talar genom dig?Känner du det som om vi är äkta, eller vilseledande?

Wes: Tja, jag har ärligt känt att du och din kommunikation är äkta för varje bit så länge jag har gjort detta arbete. Annars skulle jag inte göra det!

PHC: Ja, vi frossar i ert mod och beslutsamheten av att fortsätta på en väg som har testat dig och ibland, alienerade dig när du fortsatte att stå upp för din tro och vad du vet är äkta.
Käraste Wesley, vi är inte en tankeform eller enhet baserad i ditt specifika medvetande. Vad vi menar med detta är att vi inte är en del av ditt högre jag, som vissa skulle tro i förhållande till kanalisering. Ni kan alltt kanalisera din högre jag och aspekter av dina högre jag som kommer att ge dig vägledning längs dina stigar, men du kan också ansluta med en myriad av andra varelser som inte  besitter våra egna specifika perspektiv och som inte har olika åsikter och föreställningar om hur uppstigningen i din jord visar sig.

Wes: Jag tycker att det är lite konstigt att olika uppstigna enheter har olika åsikter och perspektiv. Skulle du vilja kommentera?

PHC: Det liknar hur man på jorden har olika perspektiv, övertygelser och ideal och att du ändå fortfarande upplever en liknande dimensionell tillväxt och inlärning av lektioner. Alla på jorden upplever de tredje och fjärde dimensionernas närvarande och när du börjar få inblick i vad riken i femte har att erbjuda dig och som du har märkt kära Wesley, även dina kollegor, de uppvaknande Ljusarbetarna, har meningsskiljaktigheter och perspektiv i relation till hur himmelsfärden i din värld spelas ut och den hjälp du får vid denna tidpunkt.

Wes: Vad ska vi göra om vi känner att detta stöd inte är vad vi trodde att det var? Jag vill inte sätta er "på plats" så här, men vad kan vi göra om vi upplever en verklig kris av tro?

PHC: Kära Wesley, vi vet att denna fråga har uppkommit ur dina egna erfarenheter nyligen och vi säger att oavsett detaljerna i din tro, oavsett om du tror på oss, de Uppstigna Mästarna, Ärkeänglarna eller Sirianerna, är du fortfarande stigande som individ och som en planet och vi uppmuntrar ert ständiga stigande till de högre världarna, oavsett på vilket sätt det sker.

Wes: Så du säger att om jag ville kunde jag helt skrota min tro på dig och alla kanaliserade enheter (Jag vill inte), och det skulle inte hindra min personliga uppstigning?

PHC: Varför skulle det käraste Wesley?
Detaljerna i din tro definierar inte din entré till de högre världarna, de åtgärder du väljer att sätta i spel längs dina stigar och perspektiv som du tillåter dig själv att ha i varje givet ögonblick avgör hur du gör.

Du behöver inte tro på oss eller den hjälp vi vill ge dig för att hitta uppstigningen, men vi har mycket att erbjuda dig och är glada att dela så många meddelanden och uppdateringar som möjligt med er kära själar, om uppstigningen av din värld och om hur mycket hjälp vi vill ge. Detta stöd kommer att ges, men det bör inte förväntas nödvändigtvis, och vår ödmjuka åsikt bör inte enbart ses mot ett beslut för uppstigning.

Wes: Ja tack, kära vänner. Jag antar att min egen personliga "kris av tro" har haft att göra med att de skenbara kontinuerlig kritiskt kanaliserade meddelanden.Jag har också insett mycket om vår anslutning som har satt mig lite "på kanten" - som det faktum att vi rutinmässigt talar, men jag har inte träffat dig personligen.

PHC: Oh ja, kära Wesley, du har träffat oss. Fartygets observationer som du har fått och kommer att fortsätta att ges där du befinner dig och kan leta efter dem, har varit av fartyg som är en del av vår flotta. Vårt råd och vår övergripande ras har speciella moderskepp och mindre lätta fartyg, och vi har fått tillstånd att visa oss för dem som kan bli öppna för vår närvaro. (2)
Du kan börja att se oss och inse att det är vi, käraste Wesley, men vi vet att detta svar inte riktigt gör rättvisa åt (vad) du lagt fram.

Wes: Tack för bekräftelsen, kära vänner. Jag ser bara så många själar som är helt försäkrade i sin tillväxt utan att behöva titta mot Galaxerna eller någon annan källa än sig själva, och jag uppfattar mig själv som tittar mot externa källor eller uppmuntra andra att göra det genom att fortsätta att publicera vår kommunikation.

PHC: Detta, kära själ, är varför vi och ni både har uppmuntrat varje själ att leta efter och hitta intryck och meddelanden från oss för sig själva. Sannerligen, kan var och en av er göra detta och vi visste genom att gå in själva idén att kommunicera direkt med mänskligheten skulle en del missförstånd komma-tillbaka, och att fokus på mänskligheten kanske skulle flyttas mot externa på sätt som inte var avsedda.

Vi har velat kommunicera med er kära själar och lämna detaljer i våra uppdateringar exakt på alla sätt som är möjliga för att hålla dig uppdaterad med allt som sker, men samtidigt ser vi hur alla genom att vända sig inåt och hitta våra energier och energierna i era högre jag, som är mycket viktigt för er att få kontakt med.

Vi är glada och hedrade över att kunna leverera vår kommunikation via villiga 
Jord värdar ochatt  tron ​​på verkligheten i våra budskap kommer att avgöra hur ren eller ofiltrerat de är vid tidpunkten för kommunikationen. Wesley, du upplever tvivel om vår kommunikation och giltighet för vår existens i dag, gör du inte?

Wes: Skyldig, vänner. Jag vet att det har att göra med min personliga process och är en katalysator som sannolikt kommer att ledas till en starkare anknytning till dig. Jag antar att det bara är nedslående att se den ständiga misstro och kritik av kanaliserade meddelanden från någon som har ägnat sig helt åt kanalisering.

PHC: Är du inte lite påverkad av detta tvivel och kritik mot dig själv idag, kära Wesley?

Wes: Ja, det är jag.

PHC: Och du ser hur du påverkas av kritik och tvivel, liksom din ersättning av den för att ange ditt perspektiv och förändringar du känner om oss och vår kommunikation bidrar till att ha en effekt på de meddelanden som förs tillbaka eller i mycket minst, din förmåga (eller kanske vilja) och klarhet för att föra dem ut?

Wes: Ja, kära vänner, jag ser det. Tack.

PHC: Vi vill inte att du hänger upp dig på den här frågan, kära Wesley Ty, det finns så mycket glädje och insikter för dig att uppleva.
Vi har önskat för er alla att veta att vi specifikt är en aspekt av de lätta styrkor som hjälper er planet att stiga. Vi är ett kollektiv av så många som har ägnat oss åt din uppstigning och du, Wesley, är en del av våra ljus styrkor. Även varje själ som läser detta budskap är det och så många av er har inkarnerats på jorden för att få fram Ljuset som du vet och kan känna inom dig är avgörande för uppstigning för alla på jordens yta.

Wes: Tack, kära vänner. Jag antar att det är upp till mig att ta detta "språng i tro" och fortsätter på den inslagna vägen med att kommunicera med dig.

PHC: Kommunicera med oss ​​och de andra upplysta och kollektiv som ger sina budskap genom dig, som har din väg hittills, kära Wesley, men du är Skaparen och har kontrollen i din verklighet. Våra känslor kan inte bli sårade och därför kommer du inte skada oss om du ville vända sig bort från oss för att förfina ditt mål på ett sätt som får dig att rygga tillbaka från vår kommunikation.

Du kan hamna i tron att vi bara en intuitiv aspekt av ditt sinne eller ditt högre själv och du kan välja att dra sig undan från oss och börja kanalisera på ett annat sätt, och vi skulle hedra denna väg som vi hedrar stigarna som varje själ som inte tror på vår hjälp vandrar, vår närvaro, eller giltigheten av vår kommunikation.

Vi talar genom andra jordiska värdar vid denna tid och även om de skulle vända sig bort från oss, skulle det vara bra och dandy för kommunikation som vi skickar till jorden är en aspekt av det övergripande arbete som vi utför i varje givet ögonblick.

Wes: Det är betryggande att veta att jag inte på något sätt skulle vilja vända mig bort från min väg om mitt perspektiv blev för dämpad och jag valde en annan väg.

PHC: Är det så du känner i detta ögonblick, kära Wesley? Vill du vända dig bort från vår kommunikation och flytta fokus mot en annan väg för att hjälpa din värld?

Wes: Ärligt talat, vänner, jag tror inte att jag skulle kunna svara på den frågan. Jag får absolut mest glädje och tillfredsställelse från att kommunicera med dig och varje gång jag har tvivel eller rädsla, ett meddelande från dig bara hjälper mig att arbeta igenom det hela och se att allt jag har jobbat mot faktiskt är verklig.

PHC: Vi förstår att det är svårt att acceptera en närvaro som du uppfattar inte finns  omkring dig ännu, och om du kunde se hur många av våra fartyg som ännu är bara en del av våra specifika råd och raser som är stationerade i din himmel och mycket nära där du just nu är stationerad, skulle du verkligen se att allt du har alla arbetat mot är mer verkligt än du kan föreställa dig.

Vi förstår att omnämnanden av våra fartyg och saker du inte fysiskt kan se (2) inte kan hjälpa några av er, men i samma anda har påminnelse om att vi är här och att vi är på er himmel hjälpt väldigt många Grundade besättningsmedlemmar som, precis som du Wesley, har känt avskräckt ibland eller som om att det de arbetar för är en fars.

Vår skrivare upplever ett katalytisk tvivel i samband med hans 
personliga process att återupptäcka oss, liksom de större och dolda tvivlande aspekter av sig själv och våra kära själar, vi säger att det är ok och faktiskt ibland är nödvändigt, att uppleva en kris av tron . Det kan vara nödvändigt att uppleva detta eftersom de känslor som uppstår under en sådan tro kris kan vanligtvis katalytiska och relaterade till lektioner som härrör från tidigare liv och för en del, från den nuvarande barndomen.

Till exempel, kära Wesley, din oro och rädsla om vår existens och det arbete ni har lagt ner och ifall de har varit falska härrör från det faktum att du alltid har känt det som om du har varit på fel spår eller om du inte var vad du borde ha varit i varje givet ögonblick.

Denna rädsla har givits dig under barndomen när du har lärt dig att perspektivet du hade var fel. Du fick veta att din förmåga  att du kan du hitta det som är dolt under ytan har en fysisk och rimlig förklaring, och särskilt vår närvaro eller något ämne som uppfattas som alltför "där ute" av majoriteten av din värld ses i just det ljuset.

Wesley, du arbetar också med kollektiva energier och energierna hos dem som är nära dig, som lär dig (de energier) som kroppslighet är den enda verkligheten omkring dig och att eventuella upplysta eller riken som de kommer från inte får  vara verklig grund av arten av tätheten (och kroppslighet) som verkar vara oändliga.

Wes: Jag skulle vilja återvända till denna aspekt av diskussionen för ett ögonblick eftersom igen, densiteter och negativa händelser verkade pågå i mitt liv tills nyligen. Kan den frågan kommenteras?

PHC: Vi säger, kära själ, att din personliga fas har intensifierats till en extrem grad och du har letts till att fortsätta upprätta ett balanserat center som du vet kommer att hjälpa dig. Så svårt som det kan vara att höra, kära Wesley, vill vi att du observera din reaktion på allt som händer i ditt liv.

Tycker du att ibland att du kanske hade överreagerat? Ser du ibland att din inställning och kvalitetssäkring av positivitet kunde ha satt stopp för den skenbara störtflod av negativitet? Du är skaparna av din verklighet, kära själar, och du bestämmer absolut allt som händer dig.
Om du uppmuntrar eller upprätthåller negativitet kommer negativitet komma till dig och det är en absolut sanning.

Som ni kära själar har hört, är era skapelser som nu kommer till er i ett mycket snabbare sätt och detta kan förklara den fortsatta användningen av en uppsjö av negativa saker som verkligen kan få sina manifestationer slutade om perspektiv den som skapar dem kan själv ändras.

Wes: Tack så mycket för den förklaringen, kära vänner. Det gör absolut mening och betyder mycket för mig.

PHC: Vi är så glada att kunna erbjuda vår hjälp, och vi är särskilt glada över att kunna bryta igenom skalet av obehag, oro och ångest som har försökt att täppa till ditt perspektiv.

Wes: Tack, kära vänner. Jag tror att det är självklart att jag kommer mer än sannolikt att fortsätta vår kommunikation med den tro jag har alltid haft, med tanke på distraktion eller misstro.

PHC: Om du vill bo på denna speciella väg, kära Wesley, är det bara viktigt att du inte låter andras perspektivs moln skymma och på samma gång är det viktigt att ta hänsyn till de andras perspektiv (att uttryckas ).

Wes: Jag förstår, vänner. Jag önskar bara att andra kunde tillåta mig också!

PHC: Är det inte en önskan av alla på er kära planet?
Vill du inte att  alla omkring dig kunde "få" vad du får och "känna" vad du känner? Detta är människans natur, kära själar, att önska att andra omkring dig har samma tro och perspektiv som du har och det vore så underbart om din jord och om ni alla kunde leva så på jorden, du är annorlunda.

Ni är alla olika och du har olika och unika perspektiv, och även om det finns vissa själar som bidrar mycket till din uppstigande rörelse och medvetenheten för din uppstigande rörelse som har åtagit sig roller som kräver kritik, distraktion eller missförstånd av vår kommunikation, vår existens och hur mycket hjälp vi ger dig för att återge, återigen, detta visar endast  det unika i tron hos var och en av er, och vi säger att utan det unika, kan ni alla verkligen hålla med varandra, men uttryck och individualism avsedd för er planets otroligt olika själar skulle helt enkelt inte vara där.

Wes: Tack, kära vänner. Jag förstår helt vad du säger. Jag antar att en av mina största bekymmer eller "rädslor" var att jag på något sätt var på fel spår för att hjälpa mänskligheten med dessa meddelanden eller att jag uppmuntrar andra att söka externt snarare än internt.

PHC: Återigen, kära Wesley, detta härrör från rädsla som föds upp ur det kollektiva inflytandet runt dig (liksom uppfostran från barndomen). Det kollektiva inflytandet kan ha en mycket stark effekt på ens perspektiv och när du kan komma bort från tätheten hos alla runt omkring dig och hitta ett tydligt, meditativt tillstånd, kommer verkligheten av de högre världarna och oss själar som finns inom de högre världarna återgå till ditt minne, kunskap och förståelse

Wes: Tack så mycket, kära vänner. Jag ska låta dig tala oavbrutet en stund innan du avslutar det här.

PHC: Med mycket uppskattning, kära Wesley. Det finns så mycket som händer utanför den medvetna uppfattningen om mänsklighetens närvarande och medan många av er skulle ha drabbats av krisen i tro som vår skrivare upplever och arbetar igenom, ber vi dig att hålla stark vid din vision av den nya världen som ni alla önskar se ske.

Vi kommer verkligen att vara med dig för att hjälpa dig att reparera din värld och medan vissa kan se detta uttalande som en proklamation att vi är dina "frälsare" eller att vi kommer för att göra jobbet åt dig, men som så många av er redan vet vid det här laget, Detta är helt enkelt inte så.

Vi vill sätta in er i verkligheten, det arbete som ska göras (för att reparera jorden).De korrupta på din värld har målmedvetet skapat många getton och hög fattigdoms områden, och de upplever rikedom som ett resultat av detta lidande och fattigdom för andra.

Det finns mycket föroreningar som manifesteras och utfodras på din kära Jord och detta är ett av de största problem områdena i dagsläget, men med utdelning av Ljus energier kan alla hjälpa se till att föroreningarna som manifesteras på käraste Gaias yta varje dag  inte har de effekter det kunde ha på henne och dina organ och själen.

Mänskligheten som ett kollektiv måste öka och förkunna sitt missnöje med den metod som  just nu fungerar i din värld, och de kollektiva vibrationerna börjar vara inriktat mot fred, harmoni och en anläggning av ett verkligt och sant finansiellt system som kommer att gynna hela befolkning framöver, naturligtvis, når annalkande tid där du inte behöver ett finansiellt system som nu.
Den tiden  kommer verkligen mycket snabbt, och du kan se det nya finansiella systemet som en tillfällig språngbräda till det globala överflödet och utrotning av behov på en kollektiv nivå.

Medan många av er verkligen är trötta resenärer på denna punkt och de energier som kommer in kan fortsätta att testa dig och tillfälligt sänka dig, säger vi att det är alla en del av den verkligt svåra raffineringen och reningsprocessen du har varit en del av för en tid. Vi kan bara ge så mycket i vägen för bistånd och vår kommunikation är avsedda att inspirera, motivera och lyfta er kära själar, men de höga världarnas förankring på din tre dimensionella Jord kommer inte att fortsätta att gå obemärkt förbi din värld.
Vi förstår att en del av er kan vara försiktig med generella förutsägelser och vi accepterar detta, och vi kommer att ge våra kommunikationer på ett sätt som gör justering för (behöver) i var och en av er.

Vi älskar er alla så mycket, och vi påminna dig om att din uppstigning är verklig och att de eteriska världarna kan du börja upptäcka och även träffa oss på, är lika verklig. Wesley, skulle vi älskar många fler meddelanden på detta sätt, eftersom "test" du har lagt fram för oss har hjälpt oss oerhört att styra alla själar som riskerar att utsättas svårare än de väntat.

Vi upprepar att du inte behöver tro på oss att veta att din uppstigning är verklig, och vi vet att 
Ni lysande diamanter kommer att arbeta igenom den sista biten av intensiv densitet som är ditt att förvandla, och komma ut ur varje lektion du ges med fortsatt styrka och motståndskraft som har sett dig redan så väl etablerade på dina stigar.

Wes: Tack så mycket till plejadiska styrelsen. Detta meddelande har verkligen hjälpt mig och efter att ha avslutat det, kommer jag ta en paus och fundera allt du har gett.
WesAnnac.com
AquariusParadigm.com

(1)-Det Pleiadierna sade detta till mig som svar på påståendet jag gör inför varje kanalisering session som endast varelser av högsta och renaste Christed medvetande och avsikt är att vara med mig, vid tiden för kanalisering och hela tiden .

(2)-Jag hade faktiskt en otrolig fartyg observation kväll (Jan 23) och jag använde en kikare för att få en inzoomad med tanke på vad var tänkt att vara en enkel stjärna. Det var inte en stjärna!
Färgerna var absolut strålande och vacker och det faktiskt såg ut som en färgglad och tände karusell .... det har verkligen återställt några spår av förlorad tro för mig.

No comments: