viglink.com

Sunday, January 20, 2013

Den Nya Världen har tagit sina första små steg in i Mänsklighetens hjärtan.

Lady Portia via Meline Lafont, 19 januari 2013







Mina kära hjärtan, jag glädje över denna nya värld som har tagit sina första små steg in i Mänsklighetens hjärtan. Ni har nu alla börjat att existera och samskapa med varandra och det är den vackraste sak att observera. Ni har alla fått en riktig expansion av ljus och kärlek djupt inne i era dyrbara hjärtan. Ni har alla valt att vara i denna nya 5: e dimensionen som rör sig mot den 6: e långsamt och gradvis.

Oroa er inte för något, mina dyrbara hjärtan, för ni är i stigande och ni hittar er själva mer och mer. Ni har gjort ett fantastiskt jobb med detta. Fortsätt i övertygelse med detta stora språng av ert medvetande. Det kommer att föra fram magnifika saker och energier, vilket i sig kommer att föra er upp i de högre dimensionerna av ert sanna väsen av ljus. Mycket kommer att passera i hjärtat av er och mycket förändras fortfarande, anpassar och för hopp till de hjärtan som är i behov av det.

Ni är era egna frälsare, ni är Kristusvarelser och Mästare av denna jord. Liksom Kristus kom ni hit för att föra ert Ljus och kunskap till andra och liksom Kristus kommer ni stiga tills ni är ni igen, denna skönhet och Källa av ljus och Kärlek. Vetskapen om att era hjärtan för er närmare varandra är en förståelse för er varelse, en acceptans och en långt mer utvecklad varelse. Detta är ert val, det är ert uppdrag, alla ni värdefulla hjärtan!

Jag måste dela min djupaste tacksamhet för allt detta och jag vill sprida min eviga uppmuntran till er alla, så att mitt hjärtas beröring av era hjärtan får dom att slå i oändlighet. Jag älskar att ge er allt mitt stöd i att vara och jag verkligen älskar att se er uppskatta denna dyrbara gåva till er själva. Det är ett häpnadsväckande faktum, denna världsomspännande förändring och det har redan börjat i människors hjärtan. Våren kommer att föda er alla sådana gåvor som skönhet, kärlek, värme, vänlighet, harmoni och naturligtvis balans, öppenhet, ljus och kommunikation som kommer att samarbeta med allt ni har skapat så långt.

När blomstrande börjar och sprids i människors hjärtan, kommer acceptans skapas och höjning av medvetandet är ett faktum. Njut detta skede av ert uppstigande, det är allra första steget av det. Varenda steg i denna process är en resa i sig själv och varenda steg är speciellt att skåda! Se detta som en gåva inte en börda. Detta är den vackraste och magnifikaste gåva man kan få och det är därför ni alla anmälde er. Se denna fråga om Uppstigande som ett jättelikt lycksalighet tillstånd där ni kan vara och uppleva exakt de saker som hjärtat väljer. Ni kommer aldrig nöja er med mindre än det, i själva verket kommer det bara att vara just det.

Jag uttrycker nu mitt egna Ljus till er alla, ett tillstånd av kärlek och balans. Jag ger er min vänlighet och styrka i denna tid av Upplyftning, så att ni håller ut under denna fas av processen. Jag försäkrar er att ni alla kommer att ingå i den nya värld som vi talar om. Ge era kroppar och tempel "tiden" som behövs för att anpassa sig, det är ert lägsta uttryck som förenas med ert sanna jag. Det är en vacker och "aldrig gjort förut" process och mina dyrbara hjärtan, det är en gåva på egen hand att ni kan vara och uttrycka er i detta skede.

Låt oss nu förena våra händer och hjärtan och göra utrensning av saker som inte hör till vårt högre tillstånd av att vara. Släpp dessa saker och delar av ert väsen och bara tjäna Ljuset och tala Ljus. Det finns inget mer ljus än era värdefulla hjärtan och era sanna väsen av Ljus. Ni är en källa och ni är sanna varelse av ljus, alltid ha det i åtanke!

Jag längtar så efter att alla ser denna skönhet i sig själva och allt detta tillsammans i harmoni med denna nyfödda magiska plats av Ljus. Mata denna Nyfödda skönhet från djupet av era hjärtan, med den perfekta näring, vilket är KÄRLEK. Börjar se denna skönhet i hjärtat, för den finns redan och bara låta denna kärlek stråla ut från er och harmonisera med er verklighet.

För nu, säger jag adjö och jag möter dig i hjärtat.

Jag Är den Jag Är

Lady Portia

Översättning: Willy – www.st-germain.se

Copyright © by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included.
http://pleiadedolphininfos.blogspot.be 


No comments: