viglink.com

Monday, January 21, 2013

Terri Newlon - Djwhal Khul - vakna upp samtal - 18 jan 2013



 

Djwhal Khul här. Tashi Delek .

Okej. I  kvartalsvisa prognos  och på vissa andra platser har jag talat om rengöring, du vet att detta är den viktigaste tiden nu att börja få gifter ur kroppen sakta och försiktigt, hantera principen med att förbättra immunförsvaret och många andra saker. Vi har ett slags kosmisk skräp som kommer mot planeten, massor av saker som pågår.

Så vad jag vill prata om denna vecka är "vakna upp samtal". Det kommer att vara många väckning samtal. Det kan vara något så enkelt som när du vaknar på morgonen, minns du en del av en dröm som varnar dig om din hälsa, eller om du hört en persons röst säga något negativt och som kan innebära kanske du behöver göra några slags nedskärning eller någon slags rengöring.
Det kan vara mer specifik som telefonen ringer en gång och då finns det ingen där, nära olyckor, den sortens saker. Så du får en massa väckning samtal och jag skulle vilja säga uppmärksamma på allvar varenda en av dem.
Detta är inte en tid att bara tänka något bra som bara kan ha varit min fantasi eller som förmodligen bara var en godartad dröm eller den personens ord inte verkligen är viktiga på grund av vad som hände i det ögonblick, den sortens saker.


Du bör verkligen akut uppmärksamma ditt eget medvetande på alla nivåer:. Fysiska, känslomässiga, mentala, andliga och eteriska

Nu minns vi i den flerdimensionella verklighet eller multiversums verklighet istället för ett universum, så det finns Utfallande genomföringar från andra områden. Så till exempel i ett tidigare liv eller en framtida livstid, kan du gå igenom en stor hälsokris som blöder igenom känslomässigt och fysiskt in i detta organ eller det kan finnas en hjärnskada i en parallell livstid som är typ av att göra ditt sinne glitch lite i detta. Så det slags går i alla riktningar.Var uppmärksam på alla vakna samtal och sedan medvetet välja vad du  vill ha och sedan göra ditt mantra "Jag väljer säkerhet" eller "Jag väljer hälsa" eller "Jag väljer livslängd", "Jag väljer överflöd", "Jag väljer må bra". Vad det än är, och du kan ha flera av dem men egentligen sjunger ditt mantra mentalt och högt och se till att det är vad dina handlingar stöder. Och det är återigen ett bra tillfälle att verkligen fokusera på kroppen, kanske tarmen skjölning eller kolon rengöring , och sedan utvecklingen mot mer som att stärka och avgifta njurarna och sedan kanske att rengöra gallblåsan, lever, bukspottkörtel  och rengöra blodet och bara  fortsätta eller åtminstone göra något skonsamt se till att det inte är färska parasiter i systemet. Samtliga dessa influensavirus, det är något i luften, men det finns också möjlighet för en bakterie som redan finns i kroppen helt enkelt mutera till ett virus och när du arbetar med dessa typer av saker, förenklat lök och vitlök är bra för systemet, är Oliv blad ett bra anti-virus, kolloidalt silver är bra mot alla patogener, kan du också titta på ett antal saker som helt enkelt öka ditt immunförsvar: en massa örter och probiotika och saker tillgängliga. Så väljer vad som verkar passa din kropp bäst. Ok, Mina Kära. Som alltid, tack och min kärlek till dig. Djwhal Khul









http://shiftfrequency.com/djwhal-khul-wake-up-calls/

No comments: