viglink.com

Tuesday, January 22, 2013

Maya kalendern har rätt ..... Dineke Jongepier








Maya kalendern har rätt ...
2013 © Dineke Jongepier-Rijskamp


Dineke Jongepier

Redan nu, efter 21 december när jag konfronteras med reaktioner människor som säger till mig: "Du ser, ingenting har hänt" och "du förvirrar folk med dina uttalanden". Jag har tagit ut mina försiktighetsåtgärder i förväg och har sagt att jag sätter mig i en utsatt situation med mina påståenden. Ändå är jag mycket glad över allt som jag har lärt mig sedan slutet av oktober 2012 i ämnet, tack vare min gåva att arbeta med pendeln, har visat sig som sanning. Ingenting som jag kunde mäta har varit osant. Jag är fullt medveten om det faktum att många inte alltid har förstått mina mätningar än mindre att de helt kunde följa. Låt oss sammanfatta vad som hänt mig.

I slutet av oktober fick jag info genom mitt pendel arbete som en viss mat ämne skulle vara fördelaktigt för en klient. Efter att jag beställde det och dubbel kontrollerat info igen tre dagar senare för att se om det fortfarande var rätt ämne visade det sig att denna person helt plötsligt inte längre behövde det för att upprätthålla sin hälsa. Detta var en udda upplevelse för mig eftersom min metod dubbelkontroll mina slutsatser fram till än att alltid gav samma resultat. Nästa jag mätt det så kallade Bovis värde den personen, och jag fick ett resultat som lade mellan 6500 och 8500, helt normalt för människor som resonans med energier den 3: e dimensionen (Här hänvisar jag till min artikel i tidskriften " Spiegelbeeld "av december 2012).

Till min förvåning uppföljningen mätning fick jag visade att ett värde har uppmätts någonstans mellan 8500 och 10500 Bovis enheter. Detta var faktiskt omöjligt eftersom dessa värden inte är tillämpliga för människor som lever i den 3: e dimensionen. Så jag beslöt att göra en specifik mätning tabelluppställning visar de olika dimensionerna och gissa vad: denna person med de högre Bovis-värden resonans med energier den 5: e dimensionen. Än det gick upp för mig: var det inte sant att Maya är med sin kalender hade förutsagt att efter slutet av en lång räkna 21 December 2012 en helt ny era skulle påbörjas i vilken mänskligheten skulle genomgå en förvandling? Jag tänkte för mig själv skulle det vara så att före detta datum för 21 december 2012 fanns det vissa människor som redan i färd med att omvandla sina celler från en kolbaserad cellstruktur till en kristallin cellstruktur utan att märka någonting av denna process på en fysisk nivå?


Den berömda Bovis-skalan för att mäta energiska värden av objekt eller resurser .

Jag designade sedan en annan tabulering att mäta det exakta antalet DNA-strängar. För närvarande alla som bor i den 3: e dimensionen har 2 DNA-strängar och i vissa fall 3 trådar DNA i aktivt läge. Men hur den personen med högre Bovis värdet och som redan fungerat med den 5: e dimensionen?

Jo, att mäta kom jag till slutsatsen att med den här personen jag kollade i slutet av oktober, hade antalet DNA-strängar stigit 2-12. 12 DNA-strängar i aktivt läge är verkligen enastående.



Jag är medveten om att aktiveringen behöver tid och man kan inte arbeta helt med de 12 strängarna i ett ögonblick för närvarande. Under loppet av månader november och december jag noterat exakt samma häpnadsväckande resultat med de kunder som kom för en rådfråga. Ju närmare det datum närmade sig 21 december desto fler människor började resonans med den 5: e dimensionen. Och alla som genljöd med denna dimension gick från 2 eller 3 DNA-strängar till 12 DNA-strängar i aktivt läge och för alla jag mätte Bovis värdet de resultat jag fick var mellan 8500 och 10500. För kunder som ännu inte hade nått den nivån i november och december, och som fortfarande fungerat med den 3: e dimensionen, frågade jag frågan genom min pendel "Hur kommer det att vara efter 25 dec 2012?" Svaret jag fick via pendeln verkade motsvara min mätning om de personer som redan fungerat med den 5: e dimensionen sätt innan 21 december.



Av detta kan jag dra slutsatsen att många är, men ännu inte alla är ansluten till uppvaknandet av energier den 5: e dimensionen efter 25 december. Vad jag fann också ut var att om det fanns fortfarande stängda chakra är i 3: e dimensionen, de alla öppnat upp efter 25 december och särskilt tredje ögat chakra och kronchakrat. De har nu vederbörligen öppnas efter 25 december 2012 i de människor som resonans med den 5: e dimensionen (se bild).

Vi har att göra med en aldrig tidigare upplevt energisk process mänskligheten, som vi ännu inte kan föreställa helt i våra vildaste drömmar vad de totala konsekvenserna blir. För vilka erfarenheter vi nu förbereds i Guds namn? Jag ska försöka ge ett klart svar på denna fråga genom mina nuvarande överenskommelser.

Vart är vi på väg till?
Inte bara Mayas förutsåg en stor omvandling av människan och av jorden, även andra indianstammar som Hopi-talet har informerat oss om en ny tid, där det gamla välbekanta kommer inte längre att vara kända. Den bibliska profetior har också berättat för oss mycket om ämnet. Det finns ingen anledning att tillhöra en viss kyrka eller är det nödvändigt att delta i någon religion alls, för att utforska de bibliska profeterna vidare med en öppen, oberoende attityd.

Alla dessa stora vise har visat att en annan värld beror för mänskligheten i den sista tiden. Det har ingenting att göra med världens ände (precis som de traditionella medierna försökt få oss att tro) utan det är slutet på en era. Låt mig göra det helt klart: syftet med en människa är att bli medveten om hans / hennes förbindelse med den kosmiska Skaparen.

Vi känner detta sammanhang djupt i vårt hjärta och våra funktioner samvete som ett slags kompass som syftar till denna källa av villkorslös kärlek. Nålen denna kompass har svårt att hitta rätt lovepole i vår hårda materialistiska världen, som nålen alltid drar till olika distraktioner som indoctrinations, dogm s, materiella girighet och en extern överväldigande störtflod av information som alltför ofta har manipulerats på ett sådant sätt att mottagaren inte längre vet vad tro.

Kompassen i samvetet fortsätter vrida frenetiskt.
Jag fick reda på att detta beror på de stora mörka makter som försöker avleda oss från vår evolution till en andlig medvetenhet. Ovannämnda mörka krafter vet, nu när vi har nått en vändpunkt i tiden, kommer de att ha inte längre någon makt över mänskligheten i den nya tidsåldern, varför de försöker fiercefully skapa förvirring, en hel del förvirring.

De vise och profeterna har förutspått en ny jord, befriade från allt ont och därför kallas det "The Golden Age". Jag antar att guldåldern innebär övergången av vårt solsystem i frekvenserna för den 5: e dimensionen. Det blir ganska uppenbart för mig att denna händelse är att ske inom kort.

Varför skulle jag annars börja uppleva skillnader i mina mätningar genom mitt pendeln arbete från slutet av oktober, samtidigt märker att vissa tabeller, som alltid varit gällande för människor bor i den 3: e dimensionen blev plötsligt icke-tillämplig? Se till exempel diagrammet (bild 1) hantera de Röntgen enheter människan. Under de senaste 30 åren har jag använt detta diagram för att mäta hälsan hos en person och resultaten gjorde det klart för mig i vilken utsträckning en person kan vara allvarligt sjuk till exempel.

När jag slumpmässigt mäta en person som använder detta diagram jag inte längre få ett resultat (under förutsättning att personen resonans med den 5: e dimensionen), vilket innebär att påverkan av denna skala inte längre gäller kol strukturen i cellerna i kroppen.Det betyder snarare att vi som en mänsklig art att börja resonans med energier den 5: e dimensionen som tidigare nämnts. I denna dimension, som måste vederbörligen utvecklas kommer det inte längre att finnas någon sjukdom eller en tidig död för människan.

Visserligen kan detta låta som en saga, men låt oss ta en närmare titt på profeten Jesaja65:20: Aldrig mer kommer det att finnas i det ett barn som bor bara några dagar, eller en gammal man som inte lever ut hans år, kommer han som dör vid hundra tänkas bara ungdom, han som inte når en hundra kommer att betraktas förbannad ". I den nya värld vi kommer att arbeta från ett ännu ofattbart mer perfekt kropp, uttrycker skapelsen som slutligen tänkt att vara för alla varelser. I denna värld finns inte längre något djur som slukar annat djur som alla djur blir växtätare. Som människor vi inte längre äter kött. Detta har allt att göra med den 5: e dimensionen .



Är alla människor kommer verkligen att gå över till denna guldålder?
Från mina mått är det uppenbart att alla människor av god vilja, förresten de som inte vänder sig mot Skaparen och Hans skapelse, och många av dem som redan trimmad i och resonans med den 5: e dimensionen, om deras cellstruktur , kan fullproppad för den nya världen men ur ett fysiskt perspektiv, de är omedvetna om detta faktum. Jag hittade också genom mina mätningar att de som fortsätter att orsaka stor skada i denna värld, absolut inte kommer att förvandla tillsammans men kommer att fortsätta att existera i den 3: e dimensionen av hård dualitet. Det är genom min medfödda gåva som jag kan göra dessa antaganden.


Naturligtvis frågar mig också om jag kan mäta när allt detta kommer att utvecklas. Låt mig också i detta fall göra det helt klart att ingen, verkligen ingen har någon insikt i timmen och tidsram. Det är ett uttalande i Bibeln, Matteus 24:36 Men om den dagen och timmen ingen  vet, inte ens himlens änglar, inte heller Sonen, utan bara Fadern ".


Väl där bodde en stor profet under namnet Johannes av Jerusalem, han bodde från 1042 - 1119 (se bild) och som ett tempel riddare han stannade länge i Jerusalem. Denna "modiga bland modiga", som han knicknamed, fått mycket visioner om vår tid och han alltid började sina quatrains med: " När året Thousand som kommer efter år Thousand börjar de åsikter och sinnen män kommer att fängslas De kommer att vara berusad och inte vet att de kommer att ta bilder och reflektioner för sanningen i världen de kommer att behandlas  som får "

Och även : "  När året Thousand som kommer efter år Thousand börjar Människan kommer att göra varor av allt. Allt kommer att ha sitt pris, träd, vatten och djur.  Inget mer kommer att ges och allt kommer att säljas "

Denna kloka profet förutspår att efter en mörk period man kommer att leva på en ny jord och vad han har att säga om det är följande: " När Årets Thousand som kommer efter år Thousand   Människan vet vad anda  allt är stenen eller vattnet, kroppen av djuret eller  blick andras Han kommer ha genomborrade  hemligheter som de gamla gudarna besatt Och han kommer att öppna dörr efter dörr i labyrinten av  nytt liv. 

När du bekantar dig med sina förutsägelser kommer du till slutsatsen att mycket redan har hänt och att vi nu på tröskeln till en ny värld. Att vi måste förbereda oss för den här världen är alltför ofta huvudtemat i alla religioner, men kyrkliga dogmer-eller religiös fanatism ingår inte. Jag rekommenderar alltid att bo i ditt eget centrum och följ allt som kommer med på din förutsättningslös väg och med ett öppet sinne. De kommande tider kommer att visa om Mayas var rätt. Jag är övertygad om att de är.

Eftersom det inte finns någon plats för ondska i den nya världen (den nya jorden) är det ganska troligt att, innan den stora skiftet sker kommer allt ont som fortfarande har en viss makt över jorden försöker att behålla sina maktpositioner genom en monstruös strid För att förhindra jorden från omvandla. Detta kommer att vara en tid av krig, fattigdom och förtryck som Johannes av Jerusalem har följande att säga; "

När året Thousand som kommer efter år Thousand börjar  en svart och hemlig order kommer att ha stigit dess lag kommer att vara av  hat och sin arm gift Det vill alltid mer guld och kommer att sprida sin regeringstid över jorden. De som tjänar det, kommer bundna till varandra genom en kyss av  blod. Goda män och svaga kommer att läggas fram till dess  styre Den kraftfulla träder sin tjänst. Den enda lag kommer att vara den  som bestämmer i skuggorna Det kommer att sälja giftet även i  kyrkorna. Och världen kommer att gå med skorpionen i hälen ". Hur mycket sanning gör denna specifika förutsägelse, som skrevs mer än 1000 år sedan, innehåller?

Innan den nya eran kan blomstra, kommer skiten av denna värld måste avgå varefter den verkliga Skift kommer att passera, det är min åsikt. När den eventuella kommande striden mellan ljusa och mörka bryter ut är det förutsade att många Änglar och Lightbeings kommer att vara runt oss, som att kalla dem ger maximalt skydd. Ingen, absolut ingen har att leva i rädsla för de kommande händelserna. Jag säger alltid: Håll centrerad i din egen energi och inte ryckas med illusionen av dagen. Utveckla en akut känsla av urskiljning om saker som kommer i ditt område av erfarenhet. Just i dessa tider finns det många profeter och du kan känna i ditt hjärta om de röra dig på ett positivt sätt. Och slutligen måste man lita på villkorslös kärlek kommer från den största källan till mänskligheten och vägleda oss till den Gyllene Åldern.

I fall jag upptäcka nya insikter genom mitt pendel arbetet med Shift in den 5: e dimensionen, kommer jag att informera säkert du alla genom denna webbplats.

Dineke Jongepier-Rijskamp 

No comments: