viglink.com

Saturday, January 12, 2013

Djwhal Khul Via Terri Newlon, 10 januari 2013






Känslomässig balans och Andlighet

Djwhal Khul här. Tashi Delek.

Okej då. Vi har en violett flamma som jag skulle vilja be för. Den har lite av ett rosa inslag. Ungefär som vibrationer av kristallen Kunzit. Så vi arbetar med Kunzit som är en kärleksenergi, en mycket mjuk rosa vacker färg och en violett flamma som renar och tvättar.

Vi har denna vecka en massa saker som händer, mestadels vattenstörningar. Så idag ska jag prata om att upprätthålla er känslomässiga balans genom er andlighet.

Det kommer att bli allt viktigare att öva er andliga beslutsamhet under denna tidsperiod. Jag räknar med många fler utmaningar, kanske med vädret eller andra sätt på vilka vatten kan störas.

Sen har vi rensning. Detta kvartal är för rengöring så vänta inte till våren för att göra er städning. Kanske lite fasta eller något vid Nymåne, eller 11: e dagen efter en fullmåne. Det är en mycket bra dag att fasta under dagen och sedan ha en lätt middag och gå och lägga sig.

Göra saker som kanske renar kroppen försiktigt, som ett tarm lavemang, inre rengöring och sedan stärka njurarna och fortsätta arbeta därifrån. Ni bör göra saker som representerar rengöring: oavsett om det är att städa huset, rengöra kroppen, rengöring bilen eller ge hunden ett bad. Alla saker som symboliskt hjälper er att behålla den känslomässiga balansen.

När era känslor utmanas och de kommer ske från olika riktningar, ta en paus, fråga er själva, "Som en mästarperson eller som en andlig varelse som hängivet ägnar mig åt självförbättring, hur skall jag bäst hantera detta? " och sedan ge ditt svar. Undvik att tappa er behärskning. Om du bevittnar andra tappa självbehärskningen, ta paus, lugna energi och gör ert bästa för att räkna ut vilka verkliga behov de har. De har ett behov som inte tillgodoses, se om ni kan ta reda på hur ni bäst kan stödja deras process.

Okej Mina Kära. Som alltid, Tack så mycket och min kärlek till er.

Djwhal Khul

Översättning Willy – www.st-germain.se

http://www.terrinewlon.com
http://www.shiftfrequency.com

No comments: