viglink.com

Friday, March 29, 2013

Suzanne Lie: PLIEADIAN / Arcturian ALLIANCE landningparti 3



FREDAG ​​MARS 29, 2013


3-28-13

Plejadiska / Arcturian alliansen


The Landing Party ~ Del 3

MYTRE talar:
Förutom våra förberedelser för landning, på Moderskeppet och de mindre fartyg närmare Jorden förbereder sig för fler besökare. Många av er kommer att vara bland dessa besökare antingen i din natt-kropp, din mänskliga form eller som ditt sanna galaktiska själv. Några av er kommer att ansluta oss i dina Högre uttryck av själv, och din fysiska uttryck kan inte minnas dessa möten.

Å andra sidan kommer de av er som har skapat en djup anslutning mellan din jord fartyget och din femte eller högre flerdimensionella uttryck troligen någon minne av vårt möte. Även om detta möte kommer in i ditt minne när du vaknar, kommer du att uppleva förmodligen en kort bild eller ett fåtal meningar.

Om du kan skriva ner vad du har ihågkommen och sedan gå in i en djup meditation, är du sannolikt att komma ihåg mer av din upplevelse. Din största utmaning blir att du tillåter dig själv att tro att denna "dröm" var  riktigt . Oroa dig inte för om du  bara tänkt  ditt besök. Istället bara koppla indrömmen  och låt dig få alla detaljer. Det är bra om du faktiskt gå igenom hela din upplevelse igen.

Vi, din Galactic familj, vet hur svårt det har varit för dig under dina år av isolering på tredje dimensionell jorden. Dela din process av uppvaknande, och för vissa av er de år av att leva i en värld som du alltid visste var faktiskt inte ditt hem,  kommer att hjälpa dig att komma ihåg dina besök hos oss i de högre dimensionerna.

Dessutom inser vi att många tvivel om dina inre upplevelser har byggt upp under de långa åren som du har väntat detta ögonblick. Därför kommer en av våra familjemedlemmar som för närvarande bär en jord fartyg dela en personlig erfarenhet av  processen att minnas SJÄLV .

Mänsklig kontakt talar:
Jag är en av dem som alltid har vetat att jag inte var som "dem", vilket innebär att alla andra i mitt liv. Det var mycket tydligt att jag inte kunde tala med någon av mina familjemedlemmar, eller ens mina vänner, om de konstiga saker som inträffade i mitt sinne och i mina drömmar. För en sak visste jag om många versioner av mig själv från många olika tidslinjer på planeten Jorden.

I själva verket tänkte jag på denna plats som "Planet Earth", inte hem. Jag visste inte var mitt hem var, men klart det inte var Jorden. Jorden kändes alltid som en plats som jag besökte. Mina drömmar berättade att det fanns en annan plats som var hem och att denna plats, jord, var bara en plats jag besökte. Men jag njuter inte besöket.

Dessutom kan jag minnas livet efter livet efter livet, när jag hade besökt den här planeten, och det var inte många, om ens några, av dem som jag var glad. Kanske om jag kunde komma ihåg var mitt hem var min hemplanet, kunde jag hitta ett sätt att besöka denna plats. Kanske om jag kunde åka dit i mina drömmar sedan jag skulle hitta en plats att vara lycklig.

Men det var en mycket mörk plats som jag var tvungen att gå igenom om jag försökte gå hem i mina drömmar och det tog decennier att lära dig att få igenom denna mörka plats. Denna plats var inte omkring mig, det var inom mig, precis som min hem var inom mig.

Naturligtvis visste jag bättre än att berätta för någon att jag trodde att jag hade ett hem i mig, så jag klokt höll den informationen till mig själv. I själva verket var de saker som var inom mig helt klart inte från världen jag såg omkring mig. Lyckligtvis fanns det massiva Varelse av vitt ljus som hängde med mig för det mesta ger mig villkorslös kärlek och svar på mina frågor. Jag visste att hålla denna information till mig själv, liksom.

Därför bodde jag mitt verkliga liv i mig och låtsades vara närvarande i mitt utanför liv. Men var mitt utanför liv inte mitt liv, det var det liv jag besökte. Jag ville så jag kunde gå hem, men jag hade ingen aning om hem var, förutom att det var inne i mig. Därför låtsades jag att världen utanför mig var verkligt, medan jag desperat missade min hem inuti.

Jag satte ner några regler med vem det var som satte mig på detta främmande planet. För en sak som jag sa att jag inte skulle vara i krig. Jag sa till dem, vem de var, att jag vägrade att vara i något krig, så bara ta mig härifrån om det kommer att hända. Jag lärde mig också på en mycket ung ålder att om jag sa: "Nej, det är inte en del av min verklighet!" att förekomsten inte skulle hända.

Naturligtvis fanns det andra saker som överraskade mig som hände, men de var alla överlevt och nu glömda (eller trycks in i mitt undermedvetna). I själva verket har mycket av min tid på den här planeten glömts bort och ersatts av minnen från mitt hem. Så småningom, när jag lärde mig hur man bättre kan hantera det dagliga livet på den här planeten, började jag äntligen lyckas integrera mig i den här verkligheten.

Dock var jag väl i min vuxen ålder innan den djupa ensamhet för min hemplanet började avta och jag började att lära sig att vara lycklig på den här planeten. Egentligen var planeten, det är naturen alltid min vän. Jag kunde se många älvor och andra elementaler som de anslöt sig till mig i min barndom spel.

Jag undrade, om jag måste leva på den här planeten, kan jag inte åtminstone lever någonstans där vi kan tala om faeries och deras underbara vänner. "Gå in din fantasi." är det enda svaret jag fick.Därför gick jag i min fantasi och var ganska nöjd där.

Men behövde omvärlden mig att göra saker, de flesta som jag inte tycker om att göra. Ändå visste jag att jag var tvungen att göra dessa saker för att överleva på den här planeten. Men många gånger jag inte bryr sig om jag stannade vid liv här eftersom jag verkligen ville åka hem. Det var då Ljusvarelse skulle prata med mig och berätta saker som jag visste att jag inte kunde dela med någon. De skulle tro att jag var galen, och kanske var jag.

Sedan berättade Ljusvarelse mig att ta anteckningar på de saker som händer inuti, vilket gjorde dem mer  äkta . Dock hade jag inget att göra med denna information, så jag bara hållit det för mig själv i många år. Det är tills Ljusvarelse berättade för mig att dela min information med världen via Internet. Tja, tänkte jag, så länge ingen vet att jag är galen som skriver denna information, jag antar att jag kunde göra det.

När jag började berätta vad jag hade lärt mig inifrån, började min omvärlden faktiskt är lyckligare.Däremot har jag lagt inte detta faktum tillsammans i många år. Nu när jag kan dela mitt inre liv, jag ombedd att faktiskt kommunicera med människor från mitt hem som besöker denna planet för att hjälpa oss. Jag kan blunda och se en person som denna inre vän inte ser ut som en skinande ljus.

Denna person ser ut ungefär som en människa, i själva verket en man. Han är klädd i en uniform, ungefär som en uniform från den här planeten, men jag vet att han inte är från den här planeten.Han är mycket lång och har blont hår och blå ögon. Hans ögon är mycket tröstande, men han är också bekymrad över något. Han vill berätta något, men jag har en känsla av att jag kanske inte gillar vad det är. Lyckligtvis har jag att gå, så jag kan sätta detta meddelande off för nu. 

No comments: