devaer av kristall riketKristallernas kungarikt vaktas av en grupp Feminin varelser kallas Kristall Devor. Devorna övervakar kristallernas insättningar på planeten Jorden och i andra världar. I en nyligen gjord kanalisering med dem berättade de att de är hedrade att arbeta med en så begåvad metafysiker som jag själv (deras ord inte mina). Jag har nyligen upptäckt att jag är inkarnationen av Aria, en kraftfull healer och metafysiker i Änglarnas rike. Aria arbetar med kristaller och är välkänd för sin kunskap om kristaller och deras läkande krafter. Hon älskar att arbeta med smaragder, lapis lazuli, Labradorit och Azurite (bilden ovan).
Devorna berättade för mig att vi kommer att arbeta tillsammans för att skapa en medvetenhet om kristallernas helande förmåga här på planeten Jorden och letar nu efter nya sätt för att använda kristall helande energi. Jag frågade Devorna om den information vi har om egenskaperna hos kristallerna är korrekt och de sade ja, men det finns mycket mer att avslöjas! Tillsammans med Devorna kommer jag att upprätta en databas av ny information om varje kristall.
De bekräftade att varje kristall har sin Deva och att den helande energin i kristallen kan kanaliseras genom en kristall helare, men också att kristaller är kraftfulla healers i sig.
En kallelse att arbeta med Devas togs emot av mig för många år sedan när jag snubblat på en sällsynt publikation om dessa gudomliga feminina personer. Jag nyligen kom ihåg sin kallelse och jag är mycket glada över att arbeta med dem.
Namaste
Debbie ♥