viglink.com

Sunday, March 31, 2013

Dinneke Jongepier: KOMMER det otänkbara att vara tänkbart snart?



(Not från Meline:.. Jag genljuder med den första delen av denna artikel och det är mycket intressant att se hur saker och ting blir så uppenbart med dessa mätningar, eventhough alla är oändlig och omätbar Vet att profetior inte nescesarry besannas Använd alltid din hjärta urskiljning vid alla tidpunkter och med alla meddelanden)Eftersom jag fick bevis höger i Mayakalendern genom min gåva slagrutor i januari och fick publicera och exponera det i en artikel genom ett par hemsidor, en ström av kommentarerna kom, och på grund av detta, min bevis som bara blir starkare. Mina mätningar av de senaste veckorna visar vissa mönster som håller upprepar sig. Jag skulle vilja dela den här informationen med dig, eftersom jag älskar att visa glädje fick jag från mina resultat till alla läser denna webbplats. Det är obestridligt att vi lever i en tid av stora förändringar som kommer att leda fram till en ofattbart stor klimax.Som jag sa i min tidigare artikel, jag kom över bevis på rätt Mayakalendern av en slump.Den övervinna gåva att kunna öppna upp information om den andliga processen, bland vilka tillkännagivandet av i vilken utsträckning en person har utvecklats i ancestry proces visar att denna process har påskyndats sedan slutet av oktober 2012. Som jag har sagt tidigare, kan jag avgöra om personen jag mäta resonans med energier den 3: e dimensionen, eller att denna person i samklang med utvecklingen av det undermedvetna redan börjar vibrera tillsammans med de första konturerna av den 5: e eller den 6 och 7 dimension genom mina mätningar av frekvensen av värdena på Bovis. Det verkar vara så att jag har fått att mäta dessa harmonier i högre dimensioner med flera personer.




De dussintals mätningar som jag har gjort den senaste tiden, personliga möten samt mätningar av skickat in bilder, visar en tydlig trend. Eftersom jag kan gå tillbaka med min gåva slagrutor, ser jag att ett stort antal personer i oktober månad / november 2012 vibreras med den 3: e dimensionen och med att nästan alltid två strängar av DNA var aktiva. Turn kom i december 2012 när dessa människor appearantly plötsligt och utan medveten observation började vibrera med den 5: e dimensionen och att en process som inleddes som aktiveras 12 strängar av DNA. Den anmärkningsvärda delen är dock att jag nu mäter att ett par personer från den 5: e dimensionen, börjar komma i harmoni ännu mer och ett par även vibrera med den 6: e och 7: e dimensionen. De Bovis värdena visar också en stigande linje enheter. Så vi kan konstatera att våra kroppar sakta men säkert förändras internt, som inte kan mätas fysiskt eller med medicinsk utrustning. Det är dock händer och mina kunder uppger att de upplever oklara, inte medicinskt förklarliga klagomål, mentalt såväl som fysiskt. Genom att mäta det fysiska och det mentala complants, upptäcker jag en viss tendens också. Jag blev förvånad över hur många av mina klienter som vibrerade med de högre dimensionerna, seemsd ha brist av Spore elementets Molybdeen. Detta element tillför energi till hjärnan och nerver i 3: e dimensionen, men ta en titt på vad det gör i 5: e och högre dimensioner. Molybdeen har som makt medvetandet i dess materia makt högre impuls av kärlek, det syftar till den andra för att känna och väljer att leva på ett högre ideal, som skapar harmoni och averts konfrontationer och slåss. Det bär också medkänsla. Dessa människor behöver ofta Molybdeen att komma från huvudet till hjärtat. I denna process av härstamning jag också ofta mäter brist på vitamin B12 - detta vitamin är stödet i den 5: e Dimension att släppa alla gamla lidande som är karakteristisk för th 3: e dimensionen. Så först kommit etablerar mätningar av mig och efter det blir det klart varför och vad dessa tillskott är till för. Jag har försökt att skildra hur slagrutor fungerar för mig i ett diagram (fig.).



Vårt undermedvetna är hårddisken i neverending information riktad till helheten, skönhet och
kärlek till skapelsen och fungerar som den absoluta rätt källa av information för att förbättra våra
liv fysiskt, mentalt och andligt. På grund av inkarnationen på jorden, förlorar vi den direkta
kontakten med denna undermedvetna och bara hålla en vag linje till denna djupa källa inom oss själva
i våra liv genom vår intuition. Du måste veta att vårt undermedvetna är en del av den
universella medvetandet och att den slumrande anslutningen av villkorslös kärlek
Gud djupt inom oss själva tålmodigt väntar för oss att vakna och komma i harmoni. Mer och
mer börjar jag få reda på att när vi börjar känna igen denna förbindelse med Guds kärlek inom
oss själva, vi omedelbart börja känna med våra hjärtan att våra liv kommer att vända
mot lycka och properity. Det verkar som alla hinder från det förflutna som dissapearing
och de så kallade sammanträffanden och synkroniseringar gör mirakulösa saker att hända. Det
händer mig regelbundet och ett par av mina kunder är också förvånad över de underverk som
händer dem nu när de är medvetna om sin anslutning från hjärtat med Gud. Jag vet
att ordet Gud också kan kalla motstånd och jag brukade använda orden Cosmos, Universum
eller allt som är, men ända sedan den oändliga kärleken till Gud uppenbarar sig i och omkring mig,
kan jag inte göra det allmänt känt i någon annan sätt än detta. Den precense av oändliga
kraft och kärlek till Gud revelas sig till alla som blir medveten i hans / hennes hjärta för sin
existens och den erfarenhet som strömmar in din personlighet från denna allomfattande energi.
En annan upptäckt som jag gjorde, är det gudomliga kraft kärlek som strålar ut från blommor. På
den Bovis skala från 0 till 23.000 enheter, är 23.000 högsta möjliga värde av gudomlig energi
av kärlek och skönhet. Det är anmärkningsvärt att rosor och nejlikor utstrålar dessa högsta möjliga värden, men detta är inte särskilt förvånande. Den som sätter rosor eller riktigt stora nejlikor i deras hem, omedelbart känns hur varm och kärleksfull energi av dessa blommor utstrålar till sin omgivning.






Man kan släcka eller vårda detta och du kan se att harmoni i miljön starkt ökar. Vad jag emellertid också upptäckt med mina mått, är att Bachs blommorna också bära denna gudomliga avsikt 23.000 Bovis enheter. Jag upptäckte detta, eftersom många kunder rekommenderades Bachs blommor genom mina mätningar för att främja anor och att minska de smärtsamma biverkningar av denna process. Det finns 38 blomma behandlingar och hur kan du veta vilken du behöver för att stödja dig i detta ögonblick. Det undermedvetna vet detta felfritt och pekar ut rätt Bachs flowersfor den fysiska och mentala process som balen att omvandla ytterligare (diagram II). Den flugsvamp däremot har endast ett Bovis värde av 1.000 enheter och det är därför inte förvånande att ingredienserna i flugsvamp gång användes av medeltida häxor. Genom att använda sådana svampar och växter, ansluter en själv till underjorden och låta demoniska energier till ytan. Så alltid vara noga med att hålla sig så långt borta som möjligt från experiements som detta, eftersom de mörka krafterna ännu inte har försvunnit från denna värld och försöker hålla oss borta från vår förbindelse med den gudomliga energin, djupt gömd i våra hjärtan. Jag förklarade jag ville dela min glädje mina upptäckter, eftersom något stort är på väg att hända inom en snar framtid. Det bör vara klart vid det här laget att mina mätningar visar att vi har kommit till ett vägskäl där de gamla energier den 3: e dimensionen kommer att förlora makt och insikt av kärlek och medkänsla kommer att vara den nya härskande hos den nya jorden. Denna nya jorden har lanserats och lovade oss av många profeter, men de har också förutspår att vi måste bita ihop först. De nuvarande världshändelser därför inte blomstrar överallt och med ankomsten av den nya påven Fransiscus första (den sista påven innan den stora omvandling), i enlighet med den stora påven-profetia om Malachias, en mycket stor del av allt liv på jorden kommer att att gå in i en tid av stor förtryck. Allt ont på jorden kommer så småningom att drivas bort eftersom strömmen av ljus kommer att driva bort varje mörker. Det är uppenbart för mig att vi går in i en spännande tid, men jag mäta med min gåva, att tusentals änglar är redo att hjälpa alla som ber om det. Det är en cosmis lag som interefering på ett positivt sätt bara kan ske om man frågar efter det. Nevery kommer en interefere med den fria viljan av mänskligheten.Nyligen bok Aurelia Louise Jones titeln Telos Volym 3: Protokoll för femte dimensionen (Mount Shasta Ljus Publishing) kom till min kännedom. Jag hittade bekräftelser om de saker jag har mätt nyligen i detta och denna bok var en annan impuls att skriva denna artikel och publicera den. Inte så länge nu kommer det att vara tills vi befinner oss på en ny jord där vi som människor har våra fullständiga tillgångar som vi som varelser av Gud, kan uttrycka på ett verkligt himmelska sätt. De berömda siaren Johnnes i Jerusalem, som jag hänvisade till i min tidigare artikel, förutspår en okänd guldålder. Sjukdomar härdar innan de kan avslöja sig själva! Mänskligheten kommer att kunna dra alla att det står framför det som från en kraftfull källa till rent vatten! Mänskligheten kommer inte längre att fängslas i huvudet som i sina städer! . Mycket spännande uttalanden i bok profetior från denna John av Jerusalem Detta glädje och lycka av vår framtid är vad jag ville dela med dig. Avslutningsvis: Jag säger alltid detta och det kan vara förhastade slutsatser lite, men det är Allt om tre saker. 1: a - alltid stanna nära dig i din egen energi och inte ryckas med villfarelsen av dagen. 2: a - Har god effekt urskiljandet av allt som händer, känna om det är rätt och rent med vårt hjärta. 3: e - Utveckla en ovillkorlig tillit till Gud och ditt liv kommer definitivt att bli lättare. Dineke Jongepier-Rijskamp - www.djr-advies.nl - info@djr-advies.nl l l - mars 2013


No comments: