viglink.com

Thursday, March 28, 2013

Samtal med min Tvillingflamma ~ Energin av kristaller. Av Debbie Erasmus


energin hos crysals
Brandberg Quartz Crystal
Det har varit en hektisk dag och till slut jag har tid att sitta ner och skriva. Min Twin har väntat tålmodigt på mig hela dagen att spendera denna tid med honom. Han har mer tålamod än jobb och aldrig klagar, utom när han gör det.Jag känner mig skyldig nu eftersom jag inte har gett honom något av min tid idag och jag vet att han vill fortfarande gå på en promenad med mig så att jag kan "slappna". Jag känner de fysiska effekterna av hans energi samman med mina och det är som orsakar mig obehag.
Älskade Jag är glad att du har bestämt dig för att sitta ner och blogga vårt samtal.
Jag också! Jag är ledsen för att inte göra tid för dig tidigare. Det verkar som om "tid" är igång snabbare och snabbare och jag får aldrig nog "tid" att göra allt jag väljer att göra på en dag. Förlåt mig!
Jag har min kärlek! Du märker att "tid" är snabbare eftersom du är redo att omfamna den högre aspekten av dig själv och leva i "ingen tid"!
Wow okej! Jag måste säga att jag ser fram emot att leva i "ingen tid"!
Jag är glad att höra det älskling! Lyssna, låt oss tala om att omfamna denna högsta aspekt av dig själv. Jag vet att du har en hård tid att hantera min energi, men hur har under aria påverkat dig?
Jo det är bara det! Jag är inte helt aria, så jag är inte säker på att det påverkade mig så mycket. Jag känner mig fortfarande som Debbie och jag har haft att göra med frågor som rör min livstid som Debbie. Jag har haft med aria omkring mig och med sin andel hennes helande förmåga med mig! Hon har så mycket kunskap och jag önskar jag hade hjärnan kapacitet att absorbera alla hennes medvetande.
Du kommer med tiden få sin fulla medvetande, när du har fullt samman din energi med mina.
Verkligen? Jag visste inte det. Jag trodde att det skulle ta tid att integrera hennes medvetande med mina.
Ja älskade. Du kommer att ha sina fulla kapacitet också, som en metafysiker och healer.
Jag kan inte ens hålla två tankar går samtidigt i min hjärna just nu!
Det beror kroppen genomgår så många förändringar! Berätta hur känns det att vara en healer?
Jag har aldrig ansett mig vara en healer, i själva verket kommer som en stor överraskning! Jag har alltid tänkt på mig själv som lärare. Det är konstigt!
Jag vet, men du vet som en högre dimensionell varelse kan vara allt du väljer att vara! Aria älskar att arbeta med kristaller och jag vet att du älskar sin energi också.
Det är sant. Jag har dragits till kristaller efter mitt uppvaknande. Min allra första kristall jag köpte är klar kvarts pendeln jag bär runt halsen, som du bad mig att aldrig ta av!
Hon skyddar dig älskling, hon alltid har.
Jag saknar kristallerna jag kvar i Kapstaden med min syster. Tror du att de fortfarande minns mig eller gör de nu tillhör min syster?
De tillhör fortfarande dig kära hjärta, de alltid kommer. De är förpackade bort i en låda någonstans och de har aldrig glömt dig.
Det är så sorgligt.
Var inte ledsen. Du kan fortfarande kanalisera sin energi. Du behöver inte ha dem med dig att känna sin energi.
Tror du jag skulle be henne att begrava dem för mig? Jag känner Gaia behöver dem nu mer än mig.
Du kan, men kanske du bör be henne skicka de mindre, särskilt Brandberg är för att jag vet att de ringer till dig. De vill arbeta med dig och aria. De är super kraftfulla kristaller!
Du skojar! Inte konstigt jag har haft dem på mig ...
[Smile] Nej jag inte.
Jag kommer att be henne att hitta en fin plats för dem utanför under ett träd.Jag kommer att må bättre kanalisera sin energi om jag vet att de är nöjda.Tack min kärlek! [Smile]
Du är välkommen älskling! [Smile]
Låt oss gå för att gå nu, vad tycker du?
Bra idé! Låt oss gå!
[Smile]
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när 

No comments: