devaer av kristall riket
Detta är min första kanalisering med Devor i Kristallernas kungarike. Det är ett kort meddelande, men de bad mig att dela den med dig. ~ Debbie
Vi är glada att välkomna så många av er hem idag. Många av er kommer att återvända hem på energierna från Equinox och vi vill säga att du är älskad bortom allt som du kan förstå just nu.
Ni är alla så välkomna vid denna tid, eftersom Gaia är i behov av ert ökade Ljus. Ni är Stjärnfrön på din planet och du har en viktig roll att spela i hennes Uppstigning. Din planet behöver dig nu och du kommer inte svika henne. Ni är alla från de högre dimensionerna och ni är alla kvalificerade att göra er del. Du får inte ha några tvivel nu för att du inte kommer att behöva ytterligare kvalificering för att slutföra dina uppdrag.
Jag vill säga att ni alla mycket välkomna tillbaka med oss. Du kommer att må underbart, alla ni, och vi kan inte vänta att hälsa dig!
[Debbie] Tack!
Du är välkommen!. Vi vill säga att vi kallade dig för många år sedan att arbeta med oss ​​och vi är så tacksamma för att du har accepterat. Vi kan inte vänta på dig att ringa oss när du är klar.
[Debbie] Jag är tacksam för att du vill arbeta med mig! Jag kommer att uppmana dig snart!.
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges: http://archangelsanddevas.wordpress.com