viglink.com

Wednesday, March 27, 2013

Meline Lafont ~ Välkommen till din magiska nya värld ♥





Vi har skiftat big time! Det är vad, på flera sätt, kommer i de senaste 3 dagar och nätter. Alla typer av meddelanden och tydliga råd som säger att i själva verket övergången är närvarande och händer big time. Eftersom vårdagjämningen jag har känt, sett och upplevt så mycket som är bortom min kontroll och min förståelse. Det enda som jag kan förklara är dessa följande meningar, förklara för er mina meddelanden och känslor som jag har fått under dessa dagar.

Eftersom vårdagjämningen ägde rum, fanns massor av energi hälla i och genom våra kroppar. Jag har upplevt plötsliga olika sätt hjärta misshandel, som första mitt hjärta skulle hoppa beats för att sedan ta ett språng ut i ett lopp som om en explosion skulle bli följden av det, vilket var lyckligtvis inte fallet. Det är klart att du inte har kontroll över huvud taget, och lyckligtvis så är fallet, eller vi skulle hålla fast vid frukta för mycket eller blockera vår väg mot Upplyftningen.

Detta upplevde jag på mars 25 : e  i år efter att ha ganska intensiv kväll. Denna process hjärtslag plötsligt sker och varade några sekunder medan jag kände energin kommer genom mitt hjärta och lyfte upp mig.Efter det kände jag mig mycket yr och inte så bekväm, så jag fick råd att fastställa. Jag fick 3 textmeddelanden direkt efter att processen: SISTA himmelsfärd END dualitet och ut ur dualiteten, Reunion. 
När jag gick för att hämta mina barn från skolan, jag plötsligt kände känslomässig under körning och titta på den vackra sön Tårar flödade och jag hade en känsla av lycka och lättnad. Jag kunde inte kontrollera dessa tårar och jag kände mig så bra!

Jag gick till sängs tidigt den natten och kände mig svettas och känna varm hela natten, var jag ofta vaken och när jag äntligen somnade, jag gick mycket djupt. Nästa dag fick jag ett SMS från min mamma. Hon berättade att det var "ganska en natt" och att något hade skiftat säkert. Det visade sig att den yttre världen förvandlades och skiftat, och när hon började stirra med sitt tredje öga hon såg inga fasta former längre men bara energier. Hon kallade dagen för 25 : e  och natten till 26e mars en kosmisk dag och natt, som tydligt var i linje med vad jag fick som korta meddelanden på 25e alla pekar i samma riktning: En kosmisk förskjutning ut av dualitet!

Det är det, mina dyrbara vänner, vi är på denna fantastiska resa och sanna manifestationer bygger sig upp till att bli konkret för vår yttre värld också. I går kväll, igen, jag fick en mycket tydlig vision och budskap talar om för mig saker blir tydliga och konkreta!

I denna vision jag var utanför och såg 2 fullmånar mycket nära varandra och som jag spelade in den med min kamera, dök plötsligt mer fullmånar och multiplicerat sig i tusentals månar och andra vita planeter. Några var små och långt borta och vissa var mycket nära och stora, som om du bara kunde hoppa på dem.

Himlen var violett och stjärnorna plötsligt förvandlas till älvor som flyger runt och välkomnade oss. Jag tittar på den och jag haft så här!Jag tänkte, äntligen är det vår verklighet! Min pojkvän var också närvarande i min vision tillsammans med sin far, men de förstod inte vad uppståndelsen handlade om. Helt klart en återspegling av deras nuvarande tillstånd av medvetande. De kunde inte se det heller känna skönhet.  


Denna bild är närmast vad jag har varit showen, bara mycket mer månar och planeter, med Faries och en violett himmel.

Återigen denna vision är att dela samma budskap: en kosmisk förskjutning och manifestation av den nya verklighet som var i det här fallet min personliga en antar jag, hur jag skapade den och såg det, alla violett  J

Igen efter en ganska speciell och intensiv kväll, solen skiner och vi hade en klarblå himmel under 2 dagar i rad nu. De enda moln som bildas i himlen idag var alla speciella former: 2 var Angel vingar och några var moln fartyg, och jag såg även en drake form och små älvor. Jag förlorar mitt sinne, eller är detta önsketänkande? Nej det är inte, det är berättar alla samma, välkommen till din magiska nya värld  

Copyright © by Meline Lafont. All Rights Reserved. Tillstånd ges att kopiera och distribuera detta material fritt, förutsatt att innehållet kopieras i sin helhet och oförändrade, fördelas fritt, och denna upphovsrätt och länkar ingår. https://pleiadedolphininfos.blogspot.com  för Blogger och  https:/ / lafontmeline.wordpress.com  som startsida 



No comments: