viglink.com

Sunday, March 24, 2013

Lyssnar du?


Kära vänner!
De senaste dagarna har varit fulla av magi, men också så intensivt, så jag var tvungen att ta lite tid att bara vara. För de energier som blästrade sig igenom mig på Equinox var ännu mäktigare än jag förväntade mig, så jag bokstavligen var tvungen att koppla bort mig från allt, inklusive denna oas, för att komma tillbaka till mig själv. I denna upprymdhet av all den kärlek som kom rusande, är det lätt att ryckas med. Men precis som fjärilen i den vackra videon Michael postat måste vi ta tid att sitta med allt detta innan vi kastar oss helt i den nya nivån. För om vi agerar för fort riskerar vi omkull eftersom våra vingar ännu inte fullt utvecklade och redo att göra oss luftburna.
För det är precis som CCS sade, har vi fått möjlighet att hitta vår nya röst, men vi kan bara hitta det om vi tar oss tid i tyst att lyssna efter det inuti. Många av er har gjort det, och de historier du har delat här de sista dagarna är testamenten till den. Alex, Guerric, Iain - du är bara några exempel på hur dessa nya energier har arbetat fram mirakel. För ni gjorde just det, klev tillbaka och klev in er, fullständigt och riktigt och på ett sätt som är lysande exempel för oss alla. Jag tackar er för att dela dessa djupa, omvälvande berättelser med oss, för att du har vågat vara ärlig mot er själva på ett sätt som är bortom allt jag någonsin har sett innan. För du har hittat era nya röster, och de är vackra, svävande upp till himmelen, och ni ger glädje i hjärtat på oss alla.
Har jag hittat min sanna röst? Jag tror att jag har, men min process har varit mycket annorlunda än vad andra har beskrivit här redan. Och så bör det vara, för vi är alla unika, och bara vi kan göra det på det sätt som är rätt för oss. Detta handlar inte om teknik eller efter i fotspåren av andra, är detta allt om du gör detta för dig på det enda sätt som är rätt för dig. Åtminstone vet jag att jag kommer att se till att ge mig själv stora möjligheter att återansluta med mig själv i dagarna framåt för att se till att jag har "hört" det rätt. För det är precis som CCS sagt på förhand, det nya energi "kommer att driva en mängd knappar i er alla, och resultatet kan vara förvirrande minst sagt."
Ett belopp av denna damm har också förändrats med dessa nya vibrationer som kommer in, och de historier du har delat visar att mycket tydligt. Och när vi börjar att ansluta ännu djupare genom denna damm, som i den grupp meditation Philip har satt upp för måndag, är det ännu viktigare att vi alla ta lite tid innan det att bokstavligen "ställa ut för att ställa in oss själva". För har du hittat din nya röst ännu? Det kanske inte känner sig mycket annorlunda än den gamla, men tro mig, det är det. Du kanske inte behöver gå igenom en djup och gedigen erfarenhet för att hitta den, men du måste vara säker på att du faktiskt har lyckats etablera precis vem du är efter denna intensiva energiska återinställnings. För en del av dig, kommer den processen ta lite tid att avsluta, så du måste ge det hela tiden du behöver. Men sedan åtminstone du vet att du fortfarande är i färd med att finjustera själv. Och det är allt som behövs. Så se till att du är ärlig mot dig själv i denna process, och inte rusa framåt utan att ta sig tid att lyssna väl till den inre rösten.
Med andra ord, se till att du har lyckats ställa in denna nya vibrationer, som annars kommer du att hitta dig ur balans igen mycket snart. För denna nya nivå av vibrationer är så kraftfull och så stark, och om du försöker "vinge det" som de säger, kommer du att sprängas ner igen tills du lär dig din läxa. För vi kan inte sjunga den gamla sången längre, det helt enkelt inte harmoniserar med den nya, och du kommer att känna av effekterna av att vara "i samklang med dig själv" ännu mer nu än vad vi gjorde tidigare. Eftersom energier har förändrats så mycket att det blir tydligt signalera om du är, och det kommer att göra det utan att tveka. Det är lätt att bli förvirrad, och det kan vara störande att höra alla andra prova sina egna röster. Så se till att det är din röst du hör, inte som någon annan.
Så ta tid, koppla från utsidan och gå inom. På så sätt vet du precis vad din nya röst är, och när du höja den till himlen, kommer det att blanda in perfekt med den nya vibration som redan är här. Kom ihåg att ha tålamod med dig själv och be om hjälp om du behöver det. Jag hade svårt att höra mig själv över bullret min fysiska kropp som gjorts i efterdyningarna av Equinox, och även att vara ute i naturen var inte tillräckligt för att hjälpa mig att balansera mig själv. Och så jag bad om hjälp, och fick det i form av denna vackra hund som jag blev ombedd att se efter några timmar. Denna gåva av kärlek gav mig chansen jag behövde bara släppa allt och bara vara i den kärlek som han gav mig. Och så han hjälpte mig att höra mig själv, och för att, jag tackar oändliga visdom i universum. Så se till att du ger dig själv samma gåva trimma in, och jag vet att du kommer att hitta din väg genom buller och i den nya musik som har börjat spela inom.
Kärlek och ljus, Aisha
Bilde0135

No comments: