viglink.com

Friday, March 29, 2013

Ytan och jordskorpan har härjats eller helt förstörts i vissa delar - Gaia genom Isabel Henn ~ 28 Mars 2013


landskap
Detta är ett rop på hjälp. Jag kunde känna hennes smärta när jag fick det här meddelandet från henne. Stoppa förgiftningen av vackra Gaia och kasta inte bort ditt avfall.

Mina kära människor, jag Gaia, själen av din jord. Det är ett nöje att tala genom denna kanal som är så kär och dyrbar för mig.

Det är dags för ett meddelande. Vid första vill jag tacka för all den kärlek du har skickat till mig under de senaste åren och särskilt de senaste månaderna. Du har omslutit mig i din kärlek och ditt ljus. Detta har hjälpt mig mycket för att utföra den nödvändiga rensningen mildare. Jag kan ta bort en hel del beläggningar av gamla energier på det sättet. Inte alla jordbävningar som du kan uppleva de senaste åren är skyldiga till dessa utrensningar, många har inducerats av män, men de har hjälpt mig ändå att släppa negativa energier.
Genom att upphäva era vibrationer var det möjligt för mig att lämna den 3: e dimensionen och att stiga in i den 5: e dimensionen, som jag var tvungen att lämna så många eoner sedan. Jag ber er alla att inte blekna i era strävanden, finns det fortfarande mycket att göra. Ytan och jordskorpan har härjat eller helt förstörts i vissa delar och tyvärr finns det inget slut i sikte ännu. Du tar bort oljan ur min kropp, det är som att ta mitt blod och som ser till att plattorna som täcker min yta kan röra sig utan ansträngning. Du har fortfarande inget val men mina älskade människor, jag vet det, eftersom användningen av befintliga fria energier fortfarande nekas till dig. Det är inte din skuld, men en del av de mörka krafterna att förslava er. Istället för att ta hand ditt avfall på rätt sätt några av er bara kasta bort den och göra mig smutsig med detta.Även dina hav, använder du dem inte för återvinning, men ofta som stora papperskorgen dumpar och så du äventyrar inte bara dina hav - som ger dig fukt - utan även växter och djur världarna i dem. Du genomför rovdrift och lämnar misshandlade ytor. Du gift inte bara marken utan även luften du behöver alla för andning och vattnet du dricker. Jag besvär er att stoppa detta, för ditt eget välbefinnande också.
Så många människor fortfarande sover och har ingen aning om vad ödet var avsedd för dem. Ni har mina älskade Stjärnfrön och ljusarbetare avvärjt detta framgångsrikt.Åh, kan du inte se att så bra eftersom din hjärna arbetar fortfarande i uppkomsten av illusionen, men jag kan se och känna så mycket högre vibrationer och vad de egentligen har uppnått. Den mörka sidan, som har skadat oss alla så mycket, är på reträtt, tack vare din underbara arbete.
De portaler som har öppnats de senaste månaderna ger mer och mer ljus och hög frekventa energier till oss. Vi tar alla vinster av dem. Fler och fler människor att vakna upp och komma ihåg faktiskt syftet med deras inkarnationer. Vänligen hjälpa dessa människor, skicka dem din kärlek och ditt ljus. Och snälla inlägga mig vidare med din kärlek. Det ger mig möjlighet att behandla mer negativa energier, bearbeta mer skonsam och att ta hand om de människor som bor på de platser där jag måste städa. Varje enskild livet är dyrbart och värt för mig, om människa eller djur. Var säker på att en förlust av samma är alltid en del av den individuella LifePlan.
Tillsammans kommer vi att uppleva den 5: e dimensionen och vi kommer att bygga upp tillsammans den Nya Jorden, Terra Nova, med hänsyn till alla levande varelse och djup kärlek till varandra. Jag är tacksam för din kärlek och din hjälp. Snart kommer du att kunna se de första framgångarna, när de sista slöjorna framför dina ögon och din hjärna har hopkrupen slut.
Jag hälsar er alla, min älskade mänskligheten.
Copyright © Isabel Henn. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges.  http://sirianheaven.wordpress.com/

No comments: