viglink.com

Thursday, March 28, 2013

En kort uppdatering om energierna


Kära vänner!
Det är svårt att beskriva hur jag har upplevt mig de senaste dagarna, det är en sorts blandning av bara flyter serenly i dammen, medan på samma gång barreling snabbspolning framåt ned forsar skrika av glädje. Men idag finns det en konstig känsla av "paus", som stillheten mellan en utandning och inandning. Så jag kollade med CCS som vanligt och det är vad de sagt: "Du har rätt i förmodan att du är i en sorts upphängning just nu, mellan ebb och flod av dessa stora cykler eller vågor av energi som kommer din väg. Det kommer inte att dröja länge nu innan du känner en ny våg av energi som kommer in, men den här gången kommer det inte att komma kraschar i, snarare kommer du att känna hur tempot börjar bygga aldrig så långsamt, innan det kommer högre och högre, rusar på vägen förbi de märken kvar av de gamla vågorna. Det kommer att komma långsammare den här gången, så det inte kan kännas som benen kommer att slås bort under dig, men ändå är det verkligen bäst att hålla centrerad, så du förlorar balansen igen. "
Jag känner mig sakta ner, kontakt med mig själv, tillbringa tid i ensamhet, i naturen. Min kropp har fortfarande dessa märkliga förändringar mellan lätthet och en nästan foglike tyngd, där jag inte ens tänka. Men under allt jag känner de nya vibrationerna som denna mycket solid grund, ger mig så mycket säkerhet att jag har på sätt och vis "kom" trots allt. Som alltid läsa allt som du delar i detta utrymme ger mig mycket glädje, och det har varit så vackert att läsa beskrivningen av er som deltog i gruppen medling. Philip, tack för att inrätta denna "special edition" i din vecka meditation och bjuda in alla Uniponders att delta. Jag har "kopplar" själv nyligen för att bättre kunna flöda genom allt som händer med mig nu, men jag har fått höra att jag ska bjuda er alla på en "Gathering runt dammen" så snart som "dammet lägger sig "som CCS uttryckte det. Jag tror att ni alla har känt hur energin i detta utrymme har vuxit så mycket på sistone, och att döma av de bilder du delade från dina meditationer, kommer det att bli en mycket, mycket stark upplevelse när vi alla kan sitta ner och koppla. Tills dess, skickar jag dig all min kärlek och ljus, och jag tackar er alla för er närvaro här. Ni har alla hälls ditt ljus i denna vackra Pond, och det kommer att fortsätta att öka i klarhet, briljans och storlek som vi alla låta ljuset fortsätter att flöda genom oss.
Aisha

http://aishanorth.wordpress.com/

No comments: