viglink.com

Tuesday, March 26, 2013

Till ett fullt glas kan du inte fylla i mer, det kommer att flöda - Ärkeängeln Rafael genom Isabel Henn ~ 24 mars 2013


AA Raphael
Min älskade, jag välkomnar våren på norra halvklotet och välkomnar energierna vårdagjämningen förde med sig. Jag är medveten om hur mycket du stönande under anstormning av dessa så starka energier. De är mer intensiv än någonsin, men era kroppar tål dem.



Dessa energier tar så mycket med sig i deras bogserlina. Händelser som du väntat så länge på att du är otåligt som små barn före jul. De största evenemangen kommer att äga rum i ditt inre, inte i det yttre. Sök inte efter dem där, gå istället in i era hjärtan. Där hittar ni de stora förändringar. Era hjärtan har öppnats och släpp in mer ljus och kärlek, men  släpp också ut det. Därför att vad du får, måste du ge bort så att mer kärlek kan flöda efter dig. Till en fullständig glas kan du inte fylla i mer, det kommer att flöda. Du måste tömma glaset stadigt och det betyder att du måste kanalisera den kärlek du får via era hjärtan och ge bort. Oroa dig inte att flödet av kärlek skulle kunna minska. Det kan inte hända eftersom portalerna öppnas ännu mer och mer kärlek och ljus kommer att flöda till jorden och till dig. Ju mer kärlek du skickar till era män och din omgivning desto mer kärlek kan flöda efter dig. detta flöde av kärlek, av de energier genom era hjärtan har dess inverkan på era kroppar. Du känner dig mer trött eller om du är nästan spricker med dessa energier, har era hjärtan värker eftersom de öppnar mer och mer och göra plats för ännu mer kärlek och även för sammanslagningen med din högre jag. Detta är en energisk process, som utan har sina fysiska effekter på dig. Om du är osäker på de symtom du kan besöka din läkare, men när han inte kan hitta något du vet orsaken. En snabbare hjärtslag eller ytterligare slag av din Hearst kan också vara fysiska symptom på detta bli ett med din högre jag. Vänligen dricka mer rent rent vatten och vila så ofta som möjligt. Jag kan alltid, men upprepa detta en gång till. Era kroppar utför hårt arbete, så ge dem den nödvändiga paus. Låt alla gå som inte tjänar dig längre, alla fasader och alla maskerader, de är bara illusion. De är inte vad du verkligen är: ljusa skinande Lighbeings av renaste kärlek. Du kan inte ta dessa fasader och maskerader 3D med dig till den femte dimensionen. Så länge de förblir fast på dig blir det svårt för dig att passera nålsögat i Ascension. Låt dem gå och ge dem till den violetta flamman för transmutation. Du kommer att känna lättare efteråt. Tiden för dessa maskerader är över eftersom illusionen har upphört. Ju tidigare du låter det gå snabbare den nya världen kommer att visa sig för dig.Du måste erkänna och acceptera den så att du kan se det en dag. Din hjärna behöver deras "tid" att passa, att bearbeta vad dina ögon som redan kan känna. Jag kan också, men bara upprepade rekommendera dig att äta lättare, mer frukt och grönsaker, mindre kött, mer frön och nötter. Minimera förbrukningen av alkohol och nikotin, de gift för din nya kristallina kroppar. Gå in på solen för att få näring och information ur hennes strålar. Börja långsamt och utan solskydd. Få dina organ som används för att solen och sedan öka tiden i hennes sakta. Solskydd blockerar bara värdefull information. När du har hälsoproblem ber om mig. Du behöver inte utarbeta böner eller ritualer för detta. Bara ringa: Raphael snälla hjälp mig och lägga till det du behöver min hjälp. Jag har värdar för himmelska änglar omkring mig för att hjälpa mig att läka dig. Samma sätt kan du be mina bröder och systrar ärkeänglarna om hjälp. Vi är på stand by för dig, men du måste ringa oss, eftersom vi bara får ingripa på din kallelse. Du vet det här av fri vilja, att vi måste respektera. Så var inte blyg, ingenting är alltför stor för oss men också ingenting för liten.jag omsluta dig i min eviga obegränsade kärlek. Jag är din helare, ärkeängeln Rafael.Copyright © Isabel Henn. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges. http://sirianheaven.wordpress.com/

No comments: