zsoulmatesJag fick inte så mycket sömn som förväntat inatt och när jag vaknade i morse kände jag mig väldigt nervös och obehaglig till mods. Jag bad om lugn och ro och omedelbart kände jag den obehagliga känslan försvinna. Jag visste att  lugnet hade kommit från min Tvilling.
Var kom obehaget ifrån?
Det var från energier av Equinox. De är mycket starka och jag hjälpte kroppen att integrera dem.
Tack! Jag mår så mycket bättre nu. [Smile]
Bra, jag är glad! Säg mig, hur du sov?
Mycket bra tack! Och du?
[Smile] Jag sover inte, det vet du.
Ja det gör jag.
Låt oss tala om det Equinox ska vi?
Okej.
Det Devorna sade i meddelandet som du kanaliserade kväll om att  många Stjärnfrön återvänder till sina energierna i denna Equinox. Jag vill utveckla det.
Okej, bra.
Många missförstår vad begreppet Stjärnfrö "egentligen innebär. Ett Stjärnfrö är en högre dimensionell varelse som särskilt har kommit till den här planeten för att hjälpa Gaia och hennes invånare gå upp på 5 : e dimensionen av medvetandet.
Så vad är då en Ljusarnetare?
En Ljusarbetare är en uppvaknad varelse som är medvetet eller omedvetet förankrar Ljuset i jordens rutnät.
Och vad gör Stjärnfrö?
De förankrar också ljus, men de har potential att jorda mycket mer än genomsnittet av Ljusarbetare. Ett Stjärnfrö har också ett uppdrag att utföra på planeten tillsammans med sin Tvilling Flamma. Detta uppdrag har avtalats av båda parter före Stjärnfrönas inkarnation.
Så vi talar här om en Tvillingflamma som inte är på jorden vid denna tid?
Ja det gör vi. Jag sa ju tidigare att det är mycket ovanligt att båda Tvilling Flammorna inkarneras samtidigt. Om det händer är det av ett mycket speciell syfte som förenar båda tvillingarna.
Så dessa inkarnerade Tvillingarna har avtalat att mötas upp i detta livet?
Inte nödvändigtvis. Vissa kanske aldrig möts. Det beror på vad som har avtalats innan de inkarnerades.
Varför pratar vi om det här nu?
Eftersom det finns en hel del förvirring om vad Stjärnfrön är och den roll som Tvilling Flammor spelar just nu.
Det är sant, särskilt om Tvilling Flammor. Så vad har Equinox att göra med Tvilling Flammor?
Bra fråga Älskade! The Equinox ger en inkörsport av energier som tillåter sammanslagning av Stjärnfrön med sina oinkarnerade Tvilling Flammor. Snart kommer båda tvillingarna att kunna jobba med sina uppdrag tillsammans.
Varför måste de gå samman först?
Sammanslagningen av deras energi kommer att inspirera Stjärnfrön att arbeta som en flerdimensionell varelse och därmed få alla sina möjligheter än en gång tillgängliga för dem.
Så de kan åstadkomma mycket mer på kortare tid ...
Precis.
Budskapet från Devorna i Kristallernas kungarike var så häftigt. Jag kände deras energi och deras stora kärlek till oss.
Ja, det är första gången de har kanaliserat genom dig och jag är mycket glad för din skull min kärlek.
De är inte välkända.
Nej de är inte, men de spelar en stor roll i det stora system av saker .. [Ler]
Jag anser att vi ännu inte har förstått kraften av kristaller i detta rike.
Det är korrekt Älskade. Allt detta förändras snart! [Ler]
Jag kan inte vänta på det, och jag ser fram emot att bidra till att denna förändring. [Ler]
[Ler]
och Vi arbetar tillsammans med dessa projekt?
Ja det gör vi!
Jag kommer att älska att arbeta med dig.
Jag älskar det också!
Vad ska vi göra efter att Jorden är helt uppstigen och fri?
Få barn min kärlek! Massor av dem! [Lol]
JA! Jag visste det! [Lol]
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges: http://archangelsanddevas.wordpress.com