viglink.com

Tuesday, January 1, 2013

Teslaplattan.se= Fri energi= hjälpmedel för uppstigning.

Min vän!

Om du är intresserad av fri energi, titta in på  

www.teslaplattan.se

Jag marknadsför dem i samråd med Ärkeänglarna Zadkiel och hans älskade tvillingflamma Lady Ametist, 

vilken jag är en inkarnation av.
Tesla (purpur) plattorna är sprunget ur sjunde strålen, där Mästaren St Germain och hans älskade tvillingflamma Lady Portia erbjuder Purpurflamman tillsammans med Zadkiel och Lady Ametist. purpurflamman hjälper både vår kära Gaia och hennes innevånare med att bränna bort alla tätare energier. Teslaplattorna kan vi säga är ett komplement, eller rättare sagt en introduktion till kännedomen om den fria energins styrka.
Plattorna innehåller healingenergi d.v.s fjärde dimensionen
Finns bl.a i  7 chakrans färger även i gyllengul= guld= femte dimensionen. Bra mot värk och illamående. Tillsätter energi i vatten och drycker. Bra vid träning.
Du kan även ladda dina dina kristaller med dem och läka små sår väldigt snabbt. Jag laddar och renar mina Tarotkort på en Teslaplatta innan jag spår och känner skillnad.
Sitter även på en stor platta när jag mediterar,

De är sändare/mottagare av fri energi som ger balans och energihöjning.

Extremt miljövänliga dessutom eftersom de laddar upp sig själva.
Jag skulle kunna skriva mycket mer men du får gärna läsa och upptäcka ännu mer själv, om du vill...
Jag har en i kylskåpet t.ex...

Kärlek och Ljus
önskar jag dig.
Rosita Bolin
http://matrosens.blogspot.com
http://teslaplattan.se



No comments: