viglink.com

Saturday, March 2, 2013

Uppdatering om NESARA & OPPT



OBS: Nedan är mina personliga uttalanden och åsikter. 
Det verkar nästan nostalgisk nu med att regelbundet publicera på denna webbplats med namnet "NESARA" i den.
Under de senaste 12 månaderna regelbundna inlägg, har jag fått många kommentarer och personliga e-postmeddelanden diskutera och utbyta tankar om hur genomförandet av NESARA kommer att äga rum. Några har skickat mig genomtänkta gåvor och några andra konstruktiva kommentarer som jag tog i beaktande, särskilt med inriktning på denna webbplats.
Nyligen har jag tagit tid att smälta verklighet OPPT och har tänkt på vad de faktiska effekterna av detta kommer att vara till världen. Ju mer jag läste om det, desto mer verkligt det känns och naturligtvis, i dag, kom att inse att NESARA har landat med ett annat namn och tillvägagångssätt. Konsekvenserna av OPPT är enorm, och det kommer så småningom att leda till alla kriterier för NESARA (i ett annat namn).
Till alla läsare här, följ och forskning om de webbplatser som jag har skrivit innan här på OPPT. Innan jag slutar Skål till alla som har lojalt följa uppdateringar av NESARA.
Vad kan jag säga, förutom att det är här nu, äntligen!
Välsignelser mina vänner. Stora välsignelser för oss framåt.

No comments: