viglink.com

Tuesday, March 5, 2013

Meline Lafont ~ Mina Galaktiska upplevelser och drömmar, mitt budskap till er alla ~





Hej alla,
Galaktiska energier och Galaktisk närvaro som finns på vår älskade jord, i vår verklighet och i oss själva.   Detta är mycket tydligt mer än någonsin och det kan inte förnekas längre, det är åtminstone min personliga uppfattning och erfarenhet.   Jag har haft så många Galaktiska upplevelser att jag bestämde mig för att dela dem med dig, drömmar, verkliga upplevelser i dagtid, i medvetna sätt ....   jag som ser fram emot som ni alla är och det är också en av mina uppdrag för att få saker om Galaktiska och att arbeta på offentliggörande så detta är vad jag ska göra nu, att föra ut mina personliga erfarenheter till att börja med ..

Första gången jag hade en "kontakt" med en av de galactics på ett medvetet sätt var med Arcturians.   såg jag denna grupp och former av vitt energikällor flytta runt mig och jag kände mig som om de röra mig och det kändes varmt.   De började prata med mig och de presenterade sig själva som Arcturians för mig.   De är så mild och högt utvecklade ljusvarelser, som är vänliga och kärleksfulla, men också mycket rak och tydlig i sina avsikter och meddelanden.   De var ofta runt omkring mig i deras energiska former och jag kunde känna dem och se dem flytta runt mig hela tiden.  Mestadels när deras närvaro var med mig, innebar det att en hämtning visas en omvandlingsprocess eller transmutation måste göras.

Varje gång ett stort steg togs av mig, de var där för att hjälpa mig med det, genom sin högteknologi och energi.   Ofta utför en helande och clearing, ett slags skanning för att se hur långt min kropp var i sin förändringsprocess eller Jag gick bara ombord fartyget i en av sin energi och kammare helande av Ljus.   När detta var fallet, kunde jag känna mig ombord sitt skepp och ligger i ett slags stuga of Light.  Varje gång en sådan process med hjälp av de Arcturians, Lätta koder och koder geometri kom in och absorberades i min varelse.   Jag kunde se dem och var och en av dessa mönster och koder, förklarade Arcturians för mig vad det innebar.   Jag kunde förstå dem, men efter 5 minuter det var borta så jag kan inte minnas någon av dem just nu.   Men det är helt normalt eftersom de nu integreras och förstås av min varelse, som är det viktigaste just nu.

Under de senaste 9 månaderna Arcturians var närmast mig, och de är verkligen kärleksfull och så upplevde i allt de gör.   De lärde mig deras språk på   närvarande och det roliga är att jag verkligen har inga problem att skriva ner och översätta det medan vår mänskliga språket blir svårare för mig att använda ibland.   De har gett mig personliga mantran att använda och jag svär att jag kunde översätta varje ord av dem och förstå innebörden av dem, jag bara kunde känna det.   De bekräftade detta och förklarade för mig varför detta var   fallet. " Du vet vårt språk Meline, även om du inte är från vår civilisation, har du varit här ganska mycket och du är bekant med vårt språk, så detta är en översyn för dig "

Jag minns, samtidigt som i Alpha staten, (som är ett tillstånd mellan vaken och sömn, du är precis innan somnar) Jag undervisades ett slags språk som var en galaktisk en.   Vid detta tillstånd, precis mellan att vara vaken och vara sovande, är den plats där en hel del saker att hända på ett medvetet sätt.   Det är precis som du sover, men du är inte och du är fortfarande här.   Ofta jag öppnar mina ögon under den och känna med mina händer om Jag är fortfarande i min säng, medan känsla själv flytande i någon form av statligt och vibrationer.   När jag är på fartyg och detta sker i detta tillstånd och inte under drömmar, är det alltid på det sättet som jag ser och känner att jag är någon annanstans, medan det fortfarande är i denna verklighet och kropp.   Det kallas reser genom dimensionerna i ditt tillstånd av att vara.   Vi gör detta ofta, vissa mer än andra, vissa på ett medvetet sätt och andra inte så medvetna.   jag även göra detta medan bara sitta i en stol och börjar titta med mitt tredje öga.   känner jag mig flytande på en annan plats när du sitter i min stol medvetet.   Jag börjar se saker omkring mig blir vågor och energi och det finns inga väsentliga former längre.   Min säng eller datorn bara flytta plötsligt och det känns som om jag kan lägga min hand genom det eftersom det inte är ett fast material längre utan en våg av energi, nära varandra, en holografisk sak och skapande.

Detta leder mig till min erfarenhet med min första "riktiga" kontakt med min plejadiska familj av Ljus ... Nu var en viktig läxa för mig att lära sig och nu kan jag skratta åt det.   fick jag höra i somras att jag skulle få besök av Plejadenerna gav de mig en dag och en timme och berättade att de skulle komma ner på jorden med ett litet fartyg på min egendom på ett stort fält utanför min gård.   Jag fick berätta min vän och vi skulle "se" dem.   Det Dagen innan jag satt i min trädgård, titta på fältet där de förväntades landa och besöka mig .. Jag såg plötsligt den blå blankett står bredvid mig.   Det bara stod där mycket tyst som om det väntade på mig att göra en anslutning, vilket jag gjorde.   Han kallade sig Peter blå plejadiska, som jag var bekant med från tidigare kanaliseras meddelanden som jag läste en gång på nätet.Han berättade att han kom att göra vissa överenskommelser på saker och förbereda mig för mötet dagen efter.

Han förklarade för mig att han skulle vara kapten för det lilla fartyget, och att min plejadiska far Zatu och min plejadiska mamma Ty ombord skulle åtföljas av hela min familj och Mästare Melkisedek, som är min bror som en uppstigen mästare av min Uppstigen Lady Mästare är, och Melkisedek är också en Pleiadian aspekt.   My Twin Flame är en uppstigen mästare skulle gå med dem också.    Vi pratade lite och så det var mycket klart för mig att detta var verkligen det! Big deal!   Så nervös som jag och min vän var nästa dag satt vi vid avtalad exakt tid väntar och stirrade på fältet.  De kontaktade mig och berättade att de var på väg att landa och decloak snart, medan plötsligt Det fanns människor som kommer från ingenstans på det området, bara gå, medan det var aldrig en själ på det innan!   Så vi var tvungna att vänta lite längre och när tiden äntligen kom, kunde vi inte se dem.   Åtminstone min vän skulle inte se dem, kunde jag känna dem men inte riktigt ser som jag förväntade mig att se dem med mina fysiska ögon.   De sa att de har landat och stod bredvid oss, kunde jag se och känna lite men inte riktigt hur jag hoppades på .  verkar vi var alltför upphetsad och placera förväntningar på den, vilket är en störande faktor.

Den dagen var tvivel uppstår och jag släppte frågan och allt som rör det ett tag ...   . Några veckor senare stod jag utanför, tittar på stjärnorna och njuter av den vackra synen   Plötsligt en röst popped i att säga: " Meline vi är här med dig, kan du se oss?"   De var Pleiadierna prata med mig och jag såg några lätta energier, blanketter flytta och stående runt mig.   "Ja", svarade jag, "Jag kan se dig, tror jag? !   Är du här energiska ljus former som jag ser?   " " Ja, det vi "svarade de.   De delade att deras skepp var också på min egendom och det var en energisk ett helt på min mark överlappar en bit av mitt hus som det var större än min egendom.   De sa att jag kunde se skeppet nu om jag ville eftersom jag kunde se dem, och så var fallet!  började jag titta igenom min tredje ögat, utan förväntningar och där var det! ! Jag var så glad att äntligen få se den!   Det var en blåaktig energisk fartyg i form av en skiva.   Det verkar som jag kunde se det nu eftersom jag släppa mina förväntningar av att se en väsentlig fartyg.
De förklarade för mig att hur du ser ett fartyg beror på hur långt du är väckt och vad ditt tillstånd är.   Om du är mer i delstaten 3D, kommer skeppet ser du bli en av lägre vibrationer och ju högre läge du är i desto mer kan du följa energiska och ljus fartyg, för att faktiskt alla är energiska ljus fartyg som de kan kappa och decloak och ta på någon form de vill.   Så det kan förklara varför jag aldrig såg ett UFO av ett material form.

En annan erfarenhet med Galactics var en privat visning ombord på ett Arcturian fartyg under ledning av min Tvillingflamma och SaLuSa.   Båda talade till mig och presenterade mig för andra civilisationer.   Medan emot turnén, kom rösterna och förklaringar i tydliga men det enda jag såg var blixtar av bilder samtidigt som han får förklaringar.   Återigen var jag i denna Alpha tillstånd strax innan de somnar, eftersom jag kunde röra mina armar och känna min madrass ligger under mig.  Medan de introducerade mig till Arcturians, en bild av grönaktiga varelser med svarta ögon kom in   De hade en liten panna och baksidan av huvudet var stort och brett.   Deras fartyg var runt som en bal.  Sedan kom införandet av Pleiadierna följde med bilder av humanlike varelser med långa blonda hår och klarblå ögon, kände de mest bekant för mig och deras fartyg var i form av skivor och vissa var skivor med lite kupol i mitten.  Sedan Sirianerna infördes för mig, men från dem fick jag inga bilder som det verkar att jag inte var bekväm med sitt utseende då, eftersom dessa var den blå rasen.   Jag såg sina skepp och de var mer triangelformat.   Nu vet jag hur de ser ut och de är mycket nära ser ut som avatarer i filmen Avatar.   Dessa är alla vänliga och intelligenta varelser och var mycket varm och kärleksfull mot mig.

Inte så länge sedan jag hade dubbelt drömmen om molnet fartyg decloaking sig under flygning och rör sig mot fönstret i mitt sovrum.   Första gången dessa Galactic varelser, som jag fortfarande inte vet vilka de är, stod vid mitt fönster och de ler mot mig och få kontakt telepatiskt.   Jag minns att jag letade efter min kamera för att ta bilder av dem, men det fungerade inte på den tiden.   Plötsligt en anslutning gjordes med min varelse, och jag gick in i en lycksalig tillstånd och efter att jag bara vaknade.   I den andra drömmen var att ett fartyg som mitt sovrum fönster och igen jag försökte ta bilder, men till ingen nytta eftersom kameran inte fungerade.  igen när anslutningen gjordes, en lycksalig staten var ett faktum och omedelbart efter att jag var vaken.   Det hela påpekar till den kontakt som redan görs på ett mer omedvetet sätt och att det nu presenterar sig på ett medvetet sätt i min och vår verklighet.   Det är som Pleiadierna sade en gång i en av mina kanaliseringar, att vi skulle veta och känna att de är av ljus eftersom lyckligt tillstånd av kärlek tar dig över och det var absolut fallet.   Du blir ett med dem.   så kontakta redan pågått under en länge söta hjärtan!

Som jag har sagt i radioprogrammet av Maarten Horst förra torsdag, jag ser och känner mer Galactic energier och varelser omkring mig, medvetna och i mina drömmar.   kväll hade jag återigen en dröm som hade budskapet att allt är så nära.  När vår Galaktiska familj kom till mitt fönster sovrum i de tidigare drömmar och när kontakt gjordes det kändes som ett erkännande av dig själv och plötsligt ett tillstånd av lycksalighet känns som om kroppen är inte mer och det är bara: är   I natt drömde jag att Jag gick till affären och det var ganska speciell man med klarblå ögon bakom disken och han var alltid leende, glad och så full av kärlek!   Det kändes som om ingenting kunde förstöra hans värld full av glädje.   När allt jag köpte var skannas och vi kom till den punkt där normalt jag måste betala, satte han allt i påsar och bara log mot mig som om han kände mig, en sorts erkännande.   Han bad inte om betalning alls och önskade mig en underbar dag! Jag gick utanför typ av i ett töcken om det och såg att ingen var tvungen att betala alls!   Så jag tog min bill och på att Bill var hans bild   och hans namn med ett par rader som   anges: " Vi kommer från en 3D verklighet och nu har nått en 5D verklighet, därför alla är gratis och i överflöd alla av kärlek och harmoni! Utbyta nu det nya sättet.   Jag önskar er en välsignad dag och mycket kärlek . "   Plötsligt blev bara klart för mig att han var en galaktisk i mänsklig form! Han kom hit för att ställa saker raka och det är därför han var så glad och tittade på mig samtidigt som jag en känsla av att han visste exakt vem jag var!   Jag kunde känna det efter att i stor skala eftersom det hela gjorde meningsfullt nu och Jag visste bara och såg vad det handlade om.

Det är också vederbörligen känt av andra runt omkring mig, eftersom de också har drömmar om ljus som kommer ut ur jorden (inre jord) och Galactics, även de inte så väckta kära säger mig.   ut så igen det alla punkter till något Galactic presenterar sig för oss, anpassningen till deras energier, deras närvaro, med oss själva.   den blir en igen med dem.   Dessa energier är så stark idag och även på natten får jag ofta meddelandet att gå till sängs tidigt som de behöver mig för att erbjuda mina tjänster och jag behöver sova   för att aktivera och lämna min kropp.   Detta har jag upplevt inte så länge sedan och jag kunde känna mig vilja lämna min kropp, men sömn modus var inte aktiv ännu så jag kände mig knuffas tillbaka i min kropp några gånger tills jag var helt sov.   . Den natten jag gjorde allt medvetet och jag minns varenda detalj i mitt uppdrag, men jag bara inte tillåtet att dela eftersom det var topphemlig  jag även kände det som starkt jag gjorde något farligt tillsammans med min Tvillingflamma som är i själva verket redan gör så mycket för denna värld, och vi var tvungna att vara oerhört försiktiga under detta uppdrag.

Jag tycker att vi lever i de mest spännande tider någonsin för oss alla   eftersom så mycket händer och vi alla arbetar   på så många saker och uppdrag, ville jag dela allt detta med er i hopp om att några av er kommer att känna igen den här för er också.  Eftersom vi avslöja oss själva och det faktiskt redan hänt för vissa och det sker fortfarande för andra.   mycket kärlek och tacksamhet dyrbara hjärtan för att vara här med mig 


 Copyright © by Meline Lafont. All Rights Reserved. Tillstånd ges att kopiera och distribuera detta material fritt, förutsatt att innehållet kopieras i sin helhet och oförändrade, fördelas fritt, och denna upphovsrätt och länkar ingår.https://pleiadedolphininfos.blogspot.com för Blogger och https:/ / lafontmeline.wordpress.com som startsida

No comments: