viglink.com

Monday, March 4, 2013

Wes Annac ~ Mars Intensifiering



(Tack till Galactic Free Press)
 
När jag skriver detta på kvällen 1 mars, hade jag en fantastisk och uppskattad chatt med Hathors idag och vad som egentligen var anmärkningsvärt med den här chatten var ren energi som  jag kände länge efter kanalisera den. Jag har naturligtvis kände otroligt rena medvetandetillstånd efter att föra igenom kanaliseras meddelanden och göra i stort sett varje gång jag kanalisera dessa dagar, och jag faktiskt öppnas för de Uppstigna Mästarna på ett intressant sätt som de utsätts jag för rena kanalisera energier och de resulterande djupa medvetandetillstånd.

Detta var dock långvarig effekt av att nedsänkt i rena, lycksalig och färgade vibrationer som omfattade varje bit av min ande inte bara betydelsefullt eftersom jag lät det pågå mycket, mycket längre än jag brukar göra, men eftersom det är en intensifiering av något Jag har redan känt, som redan var underbart och fantastiskt att känna.


Utöver detta, jag börjar finna att allt blir bättre.
Jag är fortfarande glad över att ha hittat mig själv bland de få som inte var smutskastad, desillusionerad och besviken när det 21 kom och gick och när vi var prytt med det nya året. Jag kände och fortfarande känner att en stor förskjutning ständigt pågår och på grund av min anställning i denna ständiga tro och mitt personliga engagemang för min egen roll, jag har länge börjat skörda många av de ursprungliga belöningar vi har sagt skulle komma vårt sätt.

Den allmänna lycka, helhet och tillfredsställelse med livet omkring mig och med den roll jag spelar trots så många saker om denna värld som tydligt måste ändras, har ökat dramatiskt i år 2013 och allt jag har kunnat uppleva som redan var fantastiskt är intensifieras, i vissa fall dramatiskt.

Jag har upplevt mina små kriser av tro, och allt jag gick igenom ledde mig till en djupare förståelse av verkligheten i allt så många av oss arbetar mot. Jag fortsätter att få valideringar av enorma proportioner varje dag, och jag är helt bekväm säga att du kan också. Jag erkänner verkligheten jag omkring mig som redan perfekt och när vi kan bo i denna ram av tänkande kommer valideringar flöda genom i enlighet med vad vi skapar.

Jag tycker mycket mer av en lätthet och glädje i att diskutera kanalisering och mirakel denna lilla dolda-away förmåga har producerats för mig. Enligt min mening bör kanalisera undersökas minst en liten bit av alla, om inte annat skäl, än de rent lycksalig medvetandetillstånd vi kan utnyttja och känna de eviga effekter efter kanalisering. Om en validering någonsin behövs av Divinity av det som när man beslutar att kanalen kommer de långvariga energier ge det.

Även utanför kanalisering, allt om denna tillvaro blir mer begriplig och roligare.
Musik blir roligare än någonsin att spela och skriva. Jag älska varje ögonblick med min familj och särskilt resa ut till naturen med min familj. Jag inser att även om det har snöat här i några dagar, är vi på väg för varmt väder och det kommer att utforska den stora och vackra natur området har att erbjuda.

Varje kommunikation ges genom verkar komma igenom på ett tydligare och enklare sätt än den förra, och när man sitter ner för att skriva en artikel eller en serie artiklar jag brukar hitta mig själv lätt kanalisera som ord och idéer fortsätter att strömma och flöde.

Flödet av de högre världarna kommer att samla enorma fördelar när du kan komma åt det, och vår tillgång till detta flöde är relatable våra naturliga kanalisera förmågor eftersom vi kanalisera det när han blir öppna för det. När jag och massor av andra har i det förflutna, skulle jag rekommendera meditation för att hitta och utnyttja ett flöde av högre dimensionella energier och den resulterande inspiration, speciellt nu när energierna vänds upp till ytterligare ytterligheter än de någonsin har varit.

Jag tror att mycket tidigare nämnda Hathors kommunikation nämnde något i denna utsträckning och om de inte har något emot, jag skulle vilja göra en anteckning om något de sade om tidpunkten för natten jag skriver detta, 1 mars.

Den Hathors sa något i stil med detta datum är ännu en otroligt-ren expansion av Gaia portar av energi och en resulterande ökning i renhet energier Skapa och upprätthålla vår verklighet. Jag omskrivning som naturligtvis, men jag ville att passera detta budskap med nu, eftersom det övergripande budskapet i sig inte får publiceras riktigt än.

Att linda den här uppdateringen upp, allt intensifieras och detta kan inkludera det bästa av vad vi upplever varje dag. Det verkar redan som mars 2013 kommer att bli ett energiskt aktiv månad och som med så många andra aktiva eller intensiva gånger vi har upplevt, kan vi använda vår naturliga Skaparljus att se varje erfarenhet genom och hitta lycka och salighet vi förtjänar att att leva.
Wes Annac - Uppleva tillfällig men ändå permanent lycka

WesAnnac.com
AquariusParadigm.com

No comments: