viglink.com

Sunday, September 16, 2012

Er lycka och er nya värld är nu redo att bli kända för er.


Lady Portia, 28 aug 2012





Mina käraste hjärtan, jag är Lady Portia och jag vill i all uppriktighet uttala mig närmare om er Uppstigning och alla de enorma transformationer som ni alla genomgår just nu. Jag skulle vilja tillägga att ni är varmt välkomna till min Kärleks Ljus och strålglans. Ni är alla väldigt påverkade av mina energier för de tar fram det värsta i er för att byta ut det mot det bästa och de vackraste energierna. Ni vänds alla upp och ner och in och ut för att få ut det mesta av er själva, eftersom alla era låga energier, och då menar jag alla, måste rensas ut då de inte längre tjänar er.



Många av er är nu i mitten av den här processen och känner er väldigt trötta och längtar efter vila och avkoppling. Ni börjar undra om ni någonsin får fortsätta med era liv i lugn och ro. Jag kan berätta för er, att den nuvarande situationen är bara en början på vad som komma skall, mina kära hjärtan. Jag vill inte få er att tappa modet, istället önskar jag att motivera er att fortsätta med det ni gör för närvarande och att hålla ut, eftersom dessa transformationer inom er är enormt harmoniska i långa loppet! Det är en indikation på att era fysiska kroppar håller måttet för den uppgift det innebär att göra alla justeringar som de gör för tillfället. Era fysiska kroppar justeras konstant och fortsätter med det som de redan är kapabla till i detta nya paradigm som är på väg att uppstå.



En sida av saken som jag också vill informera er om, är att det finns olika områden i er värld som genomgår fundamentala förändringar, vilket skapar mycket lidande och sorg fram till nu. De lidande människornas hjärtan är fyllda med förtvivlan och enorma plågor för de vet inte längre hur de skall kunna fortsätta i denna värld. Det kan få dem att få klarhet i vad som är att vänta, eftersom de nya energierna av Ljus nu avancerar till de påverkade områdena. Ljuset tar systematiskt plats i den tomhet som bildats efter att negativiteten tagits bort från dessa områden i världen. Sänd dem er Kärlek och ert Ljus eftersom de är i trängande behov av dem.



Något som är lika viktigt är era egna transformationsprocesser, vilket också inkluderar många barns processer. De vet som ingen annan ibland de mänskliga inkarnationerna vad det innebär att stå närmare Källan än förut. De har rest en något längre bit på vägen, jämfört med de nuvarande själarna på Jorden, som själva inte har erfarit sina uppstigningsprocesser; det var därför barnen återvände till Jorden för att hjälpa och stödja de ännu inte uppvaknade själarna genom att dela med sig sitt Ljus genom sin visdom och sin renhet. De är Ljusbärarna och fackelbärarna så att Ljuset kan få fäste för all framtid. Deras visdom och renhet nu kan komma väl till pass, och tillräckligt snart kommer deras enastående hjärtan kunna bidra med sina bitar till fullo. De har till sitt förfogande sätten och förmågorna att manifestera sig själva på helt annorlunda vis än de nuvarande; ett faktum som kommer att bli rätt uppenbart när vi närmar oss Uppstigningen. Vi kommer att diskutera denna fråga mer i en senare kanalisering.



Det faktum att ni alla kommer att återfå er styrka efter den utmattning ni känner för närvarande pga er fysiska transformation är av yttersta vikt nu. Det viktigaste är att ni tar er tid att meditera och vila nu. Sök stillheten inom er och var så tysta som det går, käraste ni. Njut av tystnaden och vackra omgivningar, njut av musik, konst och drömmar. Det hjälper er att koppla av ert sinne och får det att sluta tänka helt och hållet. Era fysiska kroppar och era mentala tankeprocesser arbetar övertid i dessa dagar för att kunna manifestera det nya paradigmet. Era tankar kommer att skapa vad ni väljer som det nya paradigmet och era kroppar kommer att justeras därefter.



Ni är nu mitt i skapandet av det nya paradigmet och det finns ingen väg tillbaka! Fröjda er över att det är så det är och njut av vilken omfattning det innebär för er, det betyder att var och en av er går igenom sin egen individuella transformationsprocess beroende på vad som behöver uppdagas i den. Så det vore enormt kärleksfullt om ni stöttar varandra i denna transformationsprocess och hjälper varandra när ni har möjlighet. I den senaste kontexten refererar jag till fysiska transformationsprocesser såväl som förändringar på Jorden i allmänhet. Kärlek är svaret på alla frågor!



JAG ÄR VAD JAG ÄR!



Lady Portia



Svensk översättning: Charlotta Olsson – www.st-germain.se



Kanaliserat genom Méline Lafont



Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments: