viglink.com

Tuesday, September 18, 2012

~ ~ Håll dig inom ditt hjärta, kärlek från hjärtat och vara ditt hjärta ~ ~


Lady Portia ~ ~ Håll dig inom ditt hjärta, kärlek från hjärtat och vara ditt hjärta ~ ~ 27/07/2012 kanaliseras av Meline Lafont.


Min älskade de vars hjärtan är så fylld med kärlek, är jag Lady Portia, den Allsmäktige Närvaro av frihet och yttrandefrihet. Rättvisa är min trumfkort, min hängivenhet och mitt ursprung. Balans är mitt resultat, mitt uttryck och min varelse. Jag välkomnar er hjärtligt, mina kära, för jag är så full av kärlek till er alla, och jag vill hälsa dina underbara hjärtan och dela dem med mina.

Det som en gång var min högsta trumfkort blir nu din också. Balans kommer att regera i er själva och balans blir resultatet som du och din värld kommer att finna er. Balans är nyckeln till harmoni.Och, kära, som kommer att vara slutresultatet. Du kommer att vara i perfekt harmoni eftersom du kommer att balanseras inom er själva och med kosmos. Du kommer att vara ett med universum och bortom, du kommer att bli en med dig själv, med ditt Tvillingflamma, med världen och med de omgivande andliga världarna.

Är är för den nya, kommande värld som jag personligen lovar jag trohet och mitt fulla samarbete.Samarbetet i sig är mycket viktigt i hela denna process. Min sanna natur är viktigt eftersom är din och så är det för varje själ på jorden. Varje form av energi, oavsett hur till synes obetydliga, samlar en enorm kraft som bidrar till denna nuvarande transformerande process er och Gaia. Ingenting är värdelös eller för obetydlig för att bidra i alla fall möjligt. Allt är bra och har mening i livet, även den minsta cellen, oavsett dess form. Alla samarbetar tillsammans och på grund av detta faktum, kommer illusionen där du bor också avsluta kollektivt genom omvandlingsprocessen.

All hjälp och alla former av energi är nu mycket viktigt och är, uppriktigt sagt, en förfärlig nödvändighet. Förbli ihållande i din själ uppgifter, kära, som din hjälp behövs nu mer än någonsin.För närvarande har vi in ​​de mest krävande månader omvandlingsprocessen vilket innebär att under de kommande månaderna måste hålla sann mot dig själv i fullständig stillhet och harmoni, en med dig själv. Vad jag försöker säga till er är att det finns en hel del som kommer att utvecklas inom en relativt kort tid, ett faktum som du redan känner innerst inne i ditt hjärta ... djup i din egen sanning och i ditt JAG ÄR Närvaro. Ignorera inte vad ditt hjärta är avslöjande, men lyssna noga. Ditt hjärta är ditt eget kosmiska informationskälla, det är ditt väsen och ditt sanna jag, det är din källa av kärlek.Det hela börjar från ditt hjärta och från ingen annanstans: inte utifrån sig själv eller från någon annan, men från ditt inre jag, ditt hjärta!

Jag råder er alla att gå i, på daglig basis, inuti ditt hjärta, där kan du hitta det du redan vet. Ditt hjärta undanhåller aldrig sanningen det bokstavligen hoppar och dunkande dela din kärlek med dig själv, med andra och med Moder Jord. Släpp denna kärlek och denna information och öppna ditt hjärta för dig själv. Älska dig själv, älska dig själv oerhört. Om jag bara kunde låta dig känna vad du är kapabel till när du öppnar ditt hjärta center. Din lilla hjärta innehåller så mycket mer makt än du kan föreställa dig. Kraften i skapelsen ligger i ditt hjärta, stora skapelser är möjliga, det är på detta sätt kosmos skapades. Du är det mäktiga, du är skapare var och en av er: ni är en mentor, du är en Master!

Jag älskar er alla bortom ord, jag älskar alla livsformer i detta universum villkorslöst, inga undantag!Du vet att jag är vid din vink, går mitt hjärta ut till denna värld och till dig. Det är min önskan att hjälpa dig vart jag kan men vet att det hela börjar inifrån dig själv. Jag följer dig och färdas under dessa tider där Galactic familjerna kommer att komma i förgrunden och där djuret - och riken växt kommer att avslöja inte bara deras sanna jag, utan också deras betydelse ...

Se dig omkring, kära, allt och jag verkligen menar allt har sitt syfte .. och detta är nu utspelas.Älskar djur som de verkligen älskar dig! Älskar växter och elementen vatten, eftersom de också älskar dig! De älskar dig så mycket att de på ett sätt har offrat sig att stå vid din sida genom allt. De är levande varelser precis som människor är och även de är utrustade med en själ, en energi, en aura ... Även växter har någon form av energi och aura, de är också levande varelser. Plantorna var utformade för att vara först och främst, det födokälla för människor och så mycket mer. Aldrig djuren, absolut inte, i något fall! Trots detta har de älskade djur valt att uppleva slakten för att ge kött för människor, är att omfattningen av deras kärlek till dig.

Jag älskar djurriket så mycket, de är kloka och andliga själar som, precis som vi, har placerats i denna dualitet av en anledning. De är inte på något sätt mindre än oss, tvärtom: de gör extraordinära vänner och jag själv älskar att bo bland dem. Det ger mig så mycket glädje och kärlek. Vi är alla ett.Glöm aldrig det! Inklusive djuret och riken växt och alla delar på jorden.

Var snäll mot varandra, min älskade och kära, jag älskar dig!

Jag är den jag är
Lady Portia

Copyright © 2012 av Meline Lafont. All Rights Reserved. Tillstånd ges att kopiera och distribuera detta material, under förutsättning att innehållet kopieras i sin helhet och oförändrade, fördelas fritt, och denna upphovsrätt och länkar ingår. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments: