viglink.com

Sunday, September 30, 2012

Ni växlar mellan två verkligheter

Lady Portia, 26 sep 2012








Kanaliserat av Meline Lafont

Hälsningar mina älskade hjärtan. Jag tycker om att vistas i er NU-energi för att föra fram dessa upplysta meddelanden, fulla av Kärlek, till er alla. Låt mig börja med att konstatera att ni levererar ganska häpnadsväckande föreställningar. Jag tycker om att säga detta, och jag känner hur er Kärlek höjer sig ännu högre, långt över nivån för vad som i genomsnitt behövs. Vi är där, vi har gjort det, vi har nått gränsen och även överträffat den. Jag uttrycker min tacksamhet för det, er upplyftning har format er nya värld och jag kan ärligt vidarebefordra till er att denna skapelse verkligen är vacker. Bara en liten tid till innan denna nya värld kommer att presenteras för er.



Mina käraste hjärtan, ni har bara den slutliga spurten framför er som leder er fram till mållinjen, den största någonsin. Visserligen, denna sista spurt kräver massor med energi och uthållighet, det är därför det är av yttersta vikt att ni vilar mer än vanligt. Er fysiska kropp har genomgått många förändringar den senaste tiden och inrymmer mer och mer Ljus och Kärlek. Anpassningen till dessa högre frekvenser av Ljus och Kärlek går mycket smidigare nu, och blir allt mer uthärdliga för er, ju mer ni vänjer er vid dessa justeringar.



Svårigheten ni upplever nu ligger i det faktum att era fysiska kroppar har nått en sådan grad av upplyftning att de nuvarande vibrationerna som ni vistas i, är så låga i jämförelse att er upplyfta kropp inte längre kan fungera till fullo vid en viss punkt. Den distanserar sig själv allt mer från dessa lägre vibrationer för att nå ett tillstånd av perfektion, som en utformad ljuskropp.



Allt som allt, ni måste hela tiden anpassa er mellan de två olika världarna i vilka ni omväxlande vistas, nämligen den fortfarande existerande, men sönderfallande 3D vibrationen, även känd som dualitet och illusion, och den innovativa 5D vibrationen som ni precis har kommit in i. Den pågående duelleringen mellan de två världarna och resandet fram och tillbaka i båda dessa båda världar, gör det extremt svårt för er. Ni har kommit till den mest aktiva punkten där allt är aktiverat samtidigt, inom er själva såväl som utanför er själva.



I ena stunden känner ni er anpassade till femte dimensionens upplysta högre energier, en process som nu går mycket smidigare efter en lång period av justeringar. I nästa stund verkar ni tvungna att sänka er energi, när ni åter anländer till den tredimensionella dimensionen, som ni har tillbringat så många livstider i. Det är det som är så svårt att uppleva för Ljusarbetarna. En känsla av kamp dominerar för att åter anpassa sig till dessa lägre vibrationer, och det är ganska uppenbart att ni inte längre kan klara av dessa lägre vibrationer, än mindre tolerera dem, eftersom ni alltmer distanserar er ifrån dem i syfte att nå de högre vibrationerna. Detta resulterar i extrem trötthet och ger plats för en känsla av depression och humörsvängningar, mellan att vara lättsam och tungsint. Var medvetna om, mina kära vänner, att ni är mitt i denna ”växlings” fas mellan två världar, och att ni efteråt definitivt kommer att vistas i den värld som ni själva väljer, den värld som ni har skapat.



Era astrala (eteriska) resor och de aktiva uppgifter ni utför under sömnen, har i sig också nått en höjdpunkt som styrker det faktum att mycket är uppnått av er såväl som av de Högre Galaktiska Världarna. Låt detta bli en bekräftelse på att en hel del utspelas i och omkring er planet, som leder fram till enorma förändringar. Ni har nu kommit till en Galaktisk nivå som medför ett mycket nära samarbete, ett faktum som redan har börjat på den astrala nivån. Drömmar och minnen verkar ta form och vänder sig till er. Efter hand blir de vederbörligt uppmärksammade och upplevs på ett alltmer medvetet sätt. Dessa är de många förändringar som kommer att framträda för er, och inför detta kommer ni att glädja er och det med rätta, eftersom det är den första grädden på moset, och många fler blir det fram till slutet på resan.



Låt oss alla ta väl hand om oss själva och ta massor av tupplurar när helst det är möjligt, eftersom det hårda arbete som utförs på denna höga nivå, interdimensionellt är ett arbete av gigantiska proportioner. Eftersom vi alla alltmer blir ett med vårt Högre Jag, upplever vi också våra andra förkroppsliganden, vilka samtidigt befinner sig på andra tidslinjer, i andra dimensioner, utspridda över hela Galaxen och långt bortom den. Jag hälsar er alla från djupet av mitt hjärta för jag älskar er så mycket.



JAG ÄR den JAG ÄR.



Lady Portia.



Översättning Ulla Krogh – www.st-germain.se



Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be



No comments: