viglink.com

Wednesday, August 14, 2013

Ärkeängel Raphael, 10 augusti 2013 Hela Systemet håller på att tippa över Kanal: Marc Gamma


Detta är jag, Ärkeängel Raphael, som talar. Åter igen har en vecka passerat och här är jag igen för att överlämna mitt budskap till er. Och idag ska vi hoppa rakt in i ämnet och det är ett mycket intressant ämne som jag har förberett för er. Jag är säker på att det kommer väcka ert intresse.

Min kanal varnade på förhand att han inte vill kommunicera något om honom eller hans uppgifter och hans önskan kommer jag så klart att hörsamma (skratt).

Som ni vet är vi just nu på sista målrakan. Vi har getts chansen till uppstigning många gånger förut som dock till slut ännu inte kunnat omsättas. Det fanns en mångfald orsaker till detta och jag vill inte upphålla mig vid dessa. Ändå relaterar mitt budskap idag på ett sätt till dessa händelser i det förgångna.

Som jag beskrivit ovan och som ni vet är vi på mållinjen till allas vår uppstigning – vårt sista varv – och målet med denna är att bli sedd och uppmärksammad redan nu. Ni blev medvetna om att denna ska uppnås av bara er ensamma och det är ett riktigt ”Måste Göra” för ER. Eftersom det inte finns någon annan en NI som måste träda in i denna Uppstigningsportal SJÄLVA.

Och nu vill jag lägga till något här och det kommer att bli kärnan i vårt budskap idag: Som med alla saker i Livet finns det vissa tröskelnivåer eller vändpunkter som först måste uppnås för att vissa system eller konstruktioner ska kunna eller måste kollapsa eller implodera. Och detta kommer snart att hända.

Och denna så kallade tröskelnivå kommer att nås ganska snart och den så omtalade ”Dominoeffekten” kommer att frigöras – och därför framkalla några kedjereaktioner inom olika områden. De senare kommer att ha skadlig effekt på andra och det är exakt därför denna vändpunkt eller tröskelnivå är oerhört viktig då varje förändring kommer att introduceras av den. Detta innefattar även påföljande förändringar i samhället, av ekonomin och sist men inte minst förändringar i de religiösa sfärerna. Då alla dessa områden är nära sammankopplade med varandra kommer den inledande förändringen att framkallas av en händelse som är som en ”stark jodbävning” – som kommer att leda till kollapsen av det hela och det har vi väntat på så länge, länge.

Och när det väl börjat – kommer alla som väntat med oss – att få viss bekräftelse och försäkran att Den Stora Förändringen äntligen har kommit till Jorden och kommer även att manifesteras.

Bara då allt har fallit ner helt kan vi börja starta på nytt och börja bygga upp ett nytt sorts samhälle, nya regler och till slut också en ny era. Och om ni menar att denna kollaps fortfarande är långt borta – då kan jag försäkra er att den väntar och allt är förberett nu – precis runt hörnet! Det är bara den legendariska vågenskålen som ska tippa över och så är vi på väg! Och det är precis den stunden när vi ropar:”Håll i er! Hoppa som om det är det sista hoppet – NU är vi på väg!” Då sammanfattar vi vårt budskap idag. Min kanal har arbetat övertid den sista tiden för att förberda en mycket underbar present till alla människor här på jorden. Det behöver ännu lite tid men jag tillåter mig själv att göra lite reklam för det redan nu.

Vi har redan gett det namnet ”VerktygsLådan”, och den verktygslådan har den försätts med alla nödvändiga verktyg och hjälporgan för att underlätta er dagliga kamp med livet på jorden.

Ni kommer att bli förvånade att det bland andra kända grejor också finns några helt nya saker som inte tidigare publicerats. Vi är alla spända på att se er använda dessa verktyg så att ni blir renade och helade så som er Moder Gaia.

Med stor kärlek till er, jag är Ärkeängel Raphael

-- Copyright © Gamma Marc. It is allowed to share this message in its complete form without changes and when the author’s name and the link to the original site is given. http://soul4free.wordpress.com

Svensk översättning: Åsa Falk – www.st-germain.se 

No comments: