viglink.com

Thursday, August 29, 2013

Du är din egen Mästare 25 augusti, 2013 Kanal: Louise James


Hälsningar kära barn, hälsningar på den mest underbara, välsignade platsen. En plats som är omgiven med Universell Kärlek. Jag är Sananda och jag hälsar er med kärlek och ljuset som personifierar och genomsyrar inifrån min egen energi. Jag erbjuder er att ta del av vad ni begär, vad ni behöver i detta ögonblick. För det här är verkligen ett underbart ögonblick för att ge uttryck för och förstå det som är förändringar av livscyklerna. För mycket har hänt runt planeten, mycket har dragit till er sin uppmärksamhet både här och där.

Kommer världen att gå under? Håller den på att födas? Hur är det med det här och det där och hur ska vi fortsätta med förberedelserna som har visats oss och behöver bli gjorda? Och jag ville säga, kära ni, var i frid. Tala till elementen och låt dem höra era ord om fred, tillåt dem höra era ord av vägledning och kärlek. För när ni är i balans med er själv, när ni är en mästare av allt som är inom er, då är det lätt att vara mästare inom elementen, så att de kan svara och återklinga med er. Kom ihåg, kära ni, ni är det första steget som ni behöver ta. Ni är även er egen mästare.

Det finns ingen som kan vara mästare över er om ni inte själva väljer att bli villrådiga och placera er själva i underläge. Men denna kväll kommer jag för att ge er ryktbara nyheter. En tid av det som är de största förändringarna för liv, största förändringarna för er planet, största förändringarna av allt som händer. Åh, många väntar på uppenbarelsen, många är upptända över slutet på denna tid, det de kallar liv, därför de önskar så att kliva in i den nya världen, på den nya Jorden, i det nya livet, och de glömmer att medan de är här, är det så mycket som ska göras, många att tala med, många som ska badas och helgas med kärlek, ömhet av visad omsorg, av medkänsla. Jag har kommit många gånger för att tala till den mänskliga befolkningen, till mina bröder, till dem som jag har meddelat mig med i tidigare liv, dem som jag har vandrat tillsammans med i tidigare liv. Mitt budskap har inte förändrats, mitt budskap är inte något annorlunda än då när jag först vandrade ibland er. Men åh, det har förändrats, det har blivit ändrat för att passa behoven av en bestämd ålder av en given tid för dem som tror att de vet bäst. Men det är inte vad jag kommer att tala om här ikväll. Denna kväll är en kväll av verklig förening av energi och då portgångarna öppnas.

På många sätt befinner ni er i en stor planetarisk öppning och jag säger det på detta sätt för att ge er en avsiktlig insikt om ofantligheten av vad som händer nu. Ni förstår, jag kunde ge er liknelser, jag kunde berätta historier om de tankar om, de varför, och de hur, det kommer att bli, men det skulle verkligen inte göra ett dugg skillnad för er därför det skulle vara hypotetiskt. Så vad jag vill göra är att berätta för er att just nu runt er galax, runt ert solsystem, är det många vändpunkter, många stjärnor börjar växla energi och dra till sig liknande stjärnenergi. När de linjerar, när de formerar sig, i kvadranter och då de formerar sig i geometriska mönster av helig geometri, vad som börjar hända är att det som ni kallar för livscykel börjar förändras nu.

Och det är det som är det spännande, därför att nuet är tillbaka till original-frekvensen. Nu börjar ni ha inom er själva medvetenheten och förståelserna av varför ni kom hit till denna planet, denna jord. Ni kom hit denna gång i glömska, bara för att komma ihåg en del av varför ni står där ni är nu, varför ni sitter där ni sitter. Och dem som inte är fysiskt närvarande kommer att höra detta vid en senare tidpunkt. Jag talar till er, jag talar till er därför att er timing att höra detta är perfekt. Ni är i det exakta ögonblicket då ni behöver höra dessa ord, och känna den medkänsla, kärlek som är här för er. Era liv har fört er fram till denna plats för varaktig observation och ni är vid en vägkorsning, ni är i förändringar, det är underligt att ni lyssnar till min röst. Ge inte upp för ni är vid randen av att upptäcka ert mäktiga Jag. Den som för närvarande lyssnar till min röst nu, vet att ni är i en stund av förändring, expansion och tacksägelse. Ni är på er perfekta plats.

Därför att inom ert perfekta verk av att vara det, är det då som ni kan observera allt som pågår i och runt er. Och precis som i gamla tider då ni hade regeringar som tillhandahöll allt och ni hade trossystem som blev skakade, och det var upplopp på marknadsplatsen och åh, allt möjligt, beskattningar. Och ja mina kära, även i dagarna då jag vandrade på er planet som en ibland er, hade de sina egna svåra situationer, frågor. Och det är så att frågorna inte har ändrats så mycket, det är bara hur ofta och hur annorlunda de frågorna ställs.

Men se er omkring, kära ni. Solen går fortfarande upp och ned. Månen visar sig i sin fulla skönhet som hon är och det finns dagar då hon gömmer sig för era ögon. Blommorna i era trädgårdar och på era fält och skogarna, de bekymmrar sig inte över hur de ska finna näring och värme? Nej. Bekymrar sig fåglarna när de flyger ifrån träd till träd, ifrån fält till fält, från land till land, hur de ska navigera? Bekymrar de sig om last och packning? Bryr de sig ens om att undra, var finns min nästa måltid? Nej, det gör de inte för är inte detta ombesörjt? Försäkrar inte naturen att det är tillgodosett? Precis så kära ni, vill jag påminna er om att ni har fått till er på många, många sätt och fått höra sanningar inom er själva för att veta att bortom skuggan av allt tvivel kommer ni också att tillgodoses och ni kommer att vara på rätt plats och vid rätt tidpunkt. Jag är Sananda.

Fortsättning följer…

Svensk översättning: Bibi Ahrnstedt – www.st-germain.se

??*Brought through by Louise James?© Ascension Explorers 2009 - 2013?www.AscensionExplorers.com ?Feel free to share and distribute this message with any who may resonate. Please make sure to keep the integrity of this article by including the author/channel & source website link. 

No comments: