viglink.com

Monday, August 26, 2013

Avslöjandet Lady Ametist kanaliserat av Rosita Bolin 2013-08-25

Moringa Tree Träd.jpg


Mina älskade vänner!
Ja, jag menar vänner.
Ni har nu vuxit upp och mognat till den grad att jag inte kan
kalla er mina älskade barn längre, ni är nu mina älskade
och efterlängtade vänner.

Min kanal undrade vad jag menade med överskriften
och jag svarade,
du är inte min inkarnation längre. Den ökande värmen
du känt den senaste tiden har hjälpt och med vår
sammansmältning, så du är jag nu, Lady Ametist.

Du har varit väl medveten om de tester du fått genomgå
på sistone och du har klarat dem med bravur,
mitt älskade JAG, får jag nog säga. Ditt tålamod har varit
din akilleshäl...och kärleken,

men nu börjar din tid för nu har du bidat din tid och lämnat
rädslorna bakom dig. Framför dig ligger ett gediget arbete
som du blivit informerad om. Många detaljer har du fått under
dagen och fler kommer.

Under ett års tid ungefär, har du 
vetat att du är en av dem som
ska föra fram NESARA till folket.

NESARA handlar egentligen inte
om pengar utan om att vi ska lära 
oss att leva som fria kärleksfulla
omtänksamma själar utan skuld.

Om någon undrar hur det känns
att få uppleva denna glädje,
ge små gåvor till de behövande,
ett leende, mat, kläder, tjänster,
men gör det utan motkrav eller baktanke.

Moringa Trädet tillhör NESARA och en av dina tester var att hitta det,
vilket du gjorde för drygt ett år sedan,
då blev du förbryllad över att det inte blev någon respons
fastän du hittat svaret på hur man botar världssvälten,
ja, till och med att flera andra försökt informera,
med varierande framgångar.

Nu när du känner till Monsanto och GMO och hur de
på konstgjord väg bl.a försöker skapa växter som ska hjälpa
det fattiga med att få mer näring, så förstår du varför vanlig
media inte informerar om Moringa Trädets styrka och mångfald.

Nu är tiden däremot inne att med hjälp av era gräsrötter,
sprida vetskapen om detta mirakel trä. Det finns redan så många sidor
som berättar vad det är bra för, men det viktigaste är nästan att
informera om att ni även kan rena vatten med hjälp av Moringa.

Gud och universum ser allt, så den energi du ger,
kommer som en
bumerang tillbaka till dig om du ger med hjärtat.
annars får du enbart motkrav tillbaka.

Ja, min älskade kanal, nu undrar du om detta var en kanalisering
eftersom mycket att det du pratar om dagligen, står i detta meddelande.
Ja,  eftersom vi är förenade nu så...är det våra ord.

Mitt älskade jag och mina älskade vänner.
Jag är så stolt och imponerad över oss alla.

Med Kärlek och Ljus
Lady Ametist

All copyright tillhör Rosita Bolin, men får gärna delas i sin helhet.
http://matrosens.blogspot.se
http://angelsinternationalnetwork.wordpress.com

No comments: