Jag antar att vi har orsakat ganska tumult. Vårt sista samtal gick viral och folk undrar vilken artikel jag syftade på. Jag tänker inte säga vilken artikel det var, eftersom det kommer att tjäna något syfte nu och jag är säker på att Michael kommer att hålla med mig. Låt oss fortsätta nu med vår normal konversation, ska vi?
Ja, låt oss tala om det samtal ni hade igår med en medlem av din familj.
Okej. [Anm:. min familj är unawakened och "fastnar" i "Livet gör mig 'tänkande]
Jag gillar den titel du har valt förresten, eftersom det är en bra fråga att ställa dig själv idag.
Titeln kommer från dig min Herre! Varför valde du den titeln ändå? Vi är inte människor Do-ningar. Vi är mänskliga Be-ningar.
Ja jag vet, men varför tror du att jag valde denna titel?
Eftersom dessa är bra frågor att ställa dig själv: Gör jag det här som kallas livet? Är jag vad jag vill vara? Följer jag mitt hjärta och mina drömmar? Jag kunde gå på och med dessa frågor ...
De är alla bra frågor att ställa om sig själv. Men varför skulle du vilja fråga dig själv dessa frågor nu?
Du vet varför ... Många människor är olyckliga och att de inte har den medvetenheten att inse varför. Få tar sig tid att sitta ner och analysera sina känslor för att ta reda på varför de känner så. Många känner att de har inget annat val än att fortsätta att göra vad de alltid har gjort.
Varför tror du det är?
Jag tror att de har börjat uppvaknande som är oundvikligt med de inkommande energierna, men de vet inte vad det betyder. De vet inte ens en förskjutning har skett. I själva verket, om du minns mitt samtal igår, min familj har tron ​​att världen blir sämre och att det kommer alla till en skrämmande slut.
Ja du har rätt.
Vad kan vi göra åt det?
Ingenting.
Inget? Är du seriös? Det finns ingenting vi kan göra?
Ingenting min kärlek. Det finns inget du kan göra förutom att vara kärlek.
Vara kärlek? Jag kan inte säga något?
Nej, du försökte att igår gjorde du inte?
Ja jag gjorde, du har rätt. Jag berättade för min familj att saker och ting är annorlunda nu, och vi kan inte fortsätta att göra det vi alltid har gjort. Jag sa till dem att världen förändras.
Och trodde de dig?
Nej, det gjorde de inte. De ser bara det dåliga grejer. De inser inte deras attityd och vibrationer av sina tankar är att locka mer av det till dem.
Jag vet att det gör dig ledsen.
Det gör det. Jag önskar det fanns något jag kunde göra, som att vinka ett trollspö eller något.
Jag vet att min kärlek. Allt du kan göra är att vara dig själv.
Du menar att vara en förebild för dem?
Inte bara dem, utan för alla runt omkring dig. Vara ljuset och mörkret får inte vara mer. Vara kärlek och din ökade vibrationer kommer att bidra till att lyfta vibrationen av dem omkring dig.
Något annat?
Låt dig inte dras in i deras sätt att tänka. Skydda dig hela tiden. Be mig att hjälpa dig att göra detta.
Tack min kärlek.
Du är välkommen älskling.
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges:http://archangelsanddevas.wordpress.com