Feather1
Jag har bara haft en riktigt intressant upplevelse. Jag är inte säker på om det var en dröm eller verklighet. Det kändes verkligen äkta. Jag svävar utanför min säng. Jag visualiserar min energi flödar runt mig och genom min kronchakrat, och nästa minut kände jag min kropp lyfta sängen och jag blev lätt som en fjäder. Men mer om det senare.Först vill jag säga något om en artikel jag läste igår som förmodligen kanaliserades genom ärkeängeln Mikael genom ett välkänt channeler.Anledningen Jag tar upp det här är att jag inte tror att artikeln kanaliserades genom honom. Jag ber att du använder din inre vägledning och veta att bestämma om vad du läser ringer sant för dig.
Varför är du vaken?
Bra fråga! Du övade mina svävar färdigheter med mig!
Ja jag var!
Kan vi göra det igen men eftersom jag blev rädd!
Ja Darling! [Lol] Förresten, vad tror du att budskapet var inte från mig?
Eftersom jag vet att du, och kanske jag är en fördel här. Men jag vet också att du inte skulle ha sagt vad du gjorde i meddelandet, eftersom det skulle strida mot vem du är, och vem vi, som en stigande samhälle, strävar efter att vara.
Och vem är jag älskade?
Du är en varelse av villkorslös kärlek.
Det stämmer! Jag vill inte diskutera budskapet vidare eftersom det är meningslöst. Du har redan etablerat meddelandet var inte från mig.
Okej, jag respekterar det. Men jag vill lägga till det här: Som en stigande samhälle bör vi sträva efter att se allt och varje situation med tanke på villkorslös kärlek. Det är råd att Arcturians gav oss ett tag tillbaka och det hit hem för mig.
Goda råd från dem. Så låt oss lämna det vid detta ska vi?
Ja, okej. Men jag vill lägga till något ... har du något emot?
Nej, gå vidare, vänligen.
I det gamla paradigmet vi bedömde varandra och gjorde de som agerat på ett sätt som strider mot våra accepterat beteende, betala för sina överträdelser. Vi fortfarande gör det. Vi tar även livet för dem vi anser vara "dåligt" för att ta andras liv. Genom detta exempel, lär vi våra barn att det är okej att sätta någon till döden för sina mordiska brott. Allt jag vill säga är att detta är inte rätt sätt av villkorslös kärlek.Och det går inte med det nya paradigmet.
Bra poäng. Nu ska vi prata om dina svävar färdigheter skall vi?
Okej. Jag antar att jag inte gjorde så bra ...
Du gjorde mycket bra! Jag undrar varför du blev rädd men.
Jag kände mig lätt som en fjäder ... Jag antar att jag fick panik. Jag är van att känna mig förankrad terra firma!
[Lol] Jag har berättat för er under en tid nu att din kropp blir "lättare".
Ja jag vet! Men jag visste inte att du menade det bokstavligt talat!
[Smile] Det är okej. Du har ingenting att frukta, vet du det?
Jag gör, ja.
Jag är inte mer än 2 meter ifrån dig vid varje given tidpunkt. Jag ville att du skulle känna ljuset-ness av ditt väsen.
Kommer det att kännas som att när vi har gått samman?
Det kommer Beloved.
Men jag kommer att vara inuti kroppen av energi rätt?
Ja du kommer.
Nu vet jag varför du alltid berätta att jorda själva ...
[Smile] Ja, det är viktigt.
Jag är verkligen glad nu! Kan vi göra det igen? [Smile]
Ja vi kan. [Smile]
Okej, då ska jag tillbaka för att sova.
Bra!
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges:http://archangelsanddevas.wordpress.com