viglink.com

Sunday, April 28, 2013

Söndagens meditation, 28 april 2013 En gemensam online meditation kl 21.00 till 21.30 eller hur länge man vill.

http://www.st-germain.se/blog/index.html


Hand i hand för fred! av Inga-Lill Enadea

Ett kärlekens mirakel när jag andas in
mitt ursprungs ljus och kraft i ledsna själen min,
och att jag nu i nåd får sorgen andas ut,
att stängda dörrar för alltid når sitt slut!

Inget kan oss skilja från ”Guds” kärlek!
Inget kan oss skilja från Urkällans nåd!
Ett levande liv blev oss alla givet
orden, Älska din nästa som dig själv, vårt råd.

Släpp nu veckans börda, allt som tär.
Ta emot friden och ljuset som bär
oss alla fram med hopp och framtidstro,
om den värld vi skapar där fred ska bo.

Så många har drömt, haft denna vision
och vi följer spåren av deras ton.
Hand i hand med kraften som aldrig dör.
Allt hänger samman, ingen utanför!

Ingen åtskillnad finns, ingen ska fördömas
när Enhetsklockan slår ska all oro glömmas.
Känn hur du lyfts av din eviga dröm
om en värld fylld av skönhet, av kärlek öm.

Vila, min vän, dröm din verklighets värld
och vakna utan kamp och dragna svärd.
Tacka för ditt uppdrag, att du aldrig ensam går
och för kraften och glädjen i evighet som rår!

No comments: