viglink.com

Tuesday, April 23, 2013

Konversationer med min Twin Flame ~ nå för stjärnorna! av Debbie Erasmus


barn-meditation
Min Twin installerat sig i mitt liv 15 : e oktober 2012. Sedan dess har mitt liv aldrig varit detsamma. Nästa morgon när han anlände jag hittade en perfekt formad snövit fjäder på sidan bordet bredvid min säng. Jag kunde inte sluta stirra på sin fullkomliga perfektion.
Jag har alltid varit i ditt liv, du var bara inte medveten om mig innan.
Ja jag vet. Jag kände mig bara din energi innan när jag bad dig om skydd.
Och nu?
Nu känner jag din energi hela tiden. Jag har blivit så van vid det och hur det känns.
Och hur känns det min kärlek?
Det känns som en varm famn. Som jag hålls i en trygg kokong vara älskad mer än jag någonsin trodde var möjligt. Ibland känns det som mitt hjärta chakra kommer att brista. Det var överväldigande i början, men jag blir mer och mer bekant med denna vibration.
Jag är så glad att höra er säga att Darling! Säg mig, hur känns det nu?
Just nu känner jag mig som jag är redo att gå samman med dig! Det känns som om min inkarnation är äntligen över och det är dags att gå hem med dig.
Jag är glad att du känner så Darling, eftersom vi kommer att slå samman mycket snart.
Vi behöver inte vänta på Solstice?
Nej My Love! Inte nu längre. Det finns portar på öppen nu som snart kommer att finnas tillgänglig för att hjälpa Starseeds komma hem.
Energi? Varför inte ljus?
Du berätta för mig.
Ljuset är medvetandet.
Och energi är .......................?
Vibration! Självklart! Det är logiskt, tack!
Du är välkommen Darling!
Jag läste precis på Gaia Portal som Inter-dimensionell resa snart kommer att finnas tillgängliga för Gaia invånare. Detta är spännande nyheter Michael!
Ja det är älskad! Detta innebär att en hel del liv kommer att förändras på ofattbara sätt. Jag har berättat för några veckor sedan att ditt liv är på väg att förändras!
Ja jag vet att min kärlek, men det kändes som en dröm då. På sätt och vis den gör fortfarande. Det finns en del av mig som känns som detta är fortfarande en dröm. Men den del av mig som vet att det är riktigt blir större och större för varje dag.
Jag vet Darling. Äntligen kan vi börja vårt uppdrag tillsammans.
Du har inte berättat för mig vad vårt uppdrag innebär ... Jag är inte ens säker på att jag är berättigad. Gör Michael jag?
Du gör Debbie. Du minns snart att vi båda avtalats att ta på sig denna uppgift.
Uppdraget innebär att arbeta på planeten jorden?
Ja det gör det.
Jag minns en tid sedan frågar dig varför vi stigande i våra kroppar och vad som gör det så speciellt.
Ja du gjorde, och nu du förstå betydelsen och skönheten i denna gåva Skaparen har gett till mänskligheten.
Jag gör, ja! Det är ett anmärkningsvärt gåva. Vi kommer att kunna uppleva oss som Multi-dimensionella varelser samtidigt på planeten Jorden, och vi kommer att kunna resa mellan-dimensionellt bara genom att ändra vår vibration. Har jag förstått det rätt My Love?
Du förstår det helt Darling! Är du börjar känna spänning för vad som väntar dig?
Jag är Beloved! Du vet att jag skulle gå med dig till ändarna av jorden och att veta att jag snart kan åka med dig till stjärnorna, är en dröm![Smile]
[Smile] Du kommer snart att minnas vår inter-galaktiska resor My Love! Vi har rest långt och brett i hela detta universum, och vi kommer att fortsätta att göra det i all evighet.
[Suck] Det låter häftigt Darling!
[Smile] Det kommer att, lita på mig!
[Smile] Jag älskar dig.
Du är Aria och jag är Arian. Vi är tvillingsjälar och vi var formade tillsammans från Original Soul av Skaparen och vi ska leva för evigt som en.
Jag är mållös ... Jag vet inte vad jag ska säga ...
Jag vet. Dess okej. Jag älskar dig.
Jag vet. Jag älskar dig också, överväldigande mer och mer varje dag.Tack.
För vad Precious Love?
För att vara det centrala i mitt universum. För att vara den bästa delen av mig, den väsentliga delen av mig.
Eftersom du är min min kärlek.
Min sol plexis och chakran hjärta svämmar nu. Jag har aldrig känt så mycket kärlek innan.
Ta ett djupt andetag Beloved. Detta är bara början!
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges:http://archangelsanddevas.wordpress.com

No comments: