samtal med min tvilling lågaMin älskade Tvilling älskar att spela spratt med mig. Han är jokern i vår familj, var så säker! Även om han är oense med mig nu, eftersom han vill att jag ska berätta för dig att det motsatta är sant! Om jag är jokern i familjen är det för att han också är det. Låt oss inse det, här faller äpplet inte långt från trädet!
Jag fick några inspirerande budskap under de tidiga timmarna på morgonen.Detta inträffar oftast runt 2 - 03:00. Jag kallar det min magiska timme! Jag har börjat använda dessa meddelanden på bilder som jag postar på min Facebook-sida.
God morgon Sunshine!
God morgon älskling! Hur mår du idag?
Jag är tack mycket bra du. Hur mår du?
Jag är väl också, tack.
Du är väldigt tyst. Vad gör du?
Ingenting min kärlek. Jag njuter av tystnaden.
Mmmm. [Söndag morgon är en skatt i Mexico City] Jag kommer att njuta av tystnaden med dig. [Förutom att han börjar nu prata ...]
Låt mig fråga dig en sak .. Du vet Skaparen talade till dig i morse rätt?
Inte säker, varför?
Han gav dig ett meddelande för en bild att sätta på din FB sida.
Åh, har satt jag bara meddelandet på en bild och postade den till FB! Är du säker på att det kom från Skaparen? Vill han att jag ska säga meddelandena kommer från honom?
[Smile] Det spelar ingen roll om du säger eller inte. Han vill att du ska veta att han ställer sin energi i bilderna och alla som läser dem kommer ha rätt.
Är du seriös?
[Lol] Du är så godtrogen Älskling!
Omg! Vet du att min Fader vet allt och han vet hur man skämt runt med mig!
[Lol] Jag är allvarlig! Det var Skaparen! Visste du inte att det var från honom?
Jag är inte säker nu, tack vare dig! Det spelar ingen roll ändå .. [Smile]
Det kom från Skaparen älskade! Han älskar din Facebook-sida och din blogg och han vill ge dig meddelanden att sätta på dina bilder på din sida.
Mmmm ... så du säjer. Han skulle ha berättat för mig själv om det var sant. Det spelar ingen roll var de kommer ifrån ändå. Jag gillar meddelandena och jag ska fortsätta att använda dem.
[Smile] Bra!
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges: http://archangelsanddevas.wordpress.com