viglink.com

Thursday, July 19, 2012

Arianni- Annunaki?


 Försök att kontakta baslägret.Radio fungerar inte!
1130 timmar-Landsdelen nedan är mer jämn och normal (om jag får använda det ordet). Därefter upptäcker vi vad som verkar vara en stad!! Detta är omöjligt! Flygplanet verkar ljus och konstigt flytande. Kontrollerna vägrar att svara! Min Gud! Utanför vår port och styrbords vingar är en märklig typ av flygplan. De svänger snabbt tillsammans! De är skivformad och har en strålande kvalitet på dem. De är nära nog
nu för att se markeringarna på dem. Det är en typ av Hakkorset! Det är märkligt!
Var är vi! Vad har hänt. Jag rycker i spakarna igen. De svarar inte!! Vi är fångade i 
ett osynlig kraftfält av något slag!
1135 timmar-Vår radio knastrar och en röst kommer igenom i engelska med vad som kanske är en liten nordisk eller germansk accent! Budskapet är: "Välkommen, amiral, till vår domän. Vi ska landa er  i exakt sju minuter! Slappna av, amiral,ni är i goda händer. " Jag noterar till motorer enligt vårt plan har stannat! Flygplanet är under någon konstig kontroll och nu vänder sig. Kontrollerna är värdelösa.
1140 timmar-annan radio mottaget meddelande. Vi börjar landnings processen nu, och i stunder skakar planet något och börjar en nedstigning som att den fastnar i någon stor osynlig hiss! Den nedåtgående rörelsen är försumbar, och vi landar med endast
med ett liten ryck!
1145 timmar, jag skriver en hastig sista post i driftfärdplan. Flera män närmar sig tll fots mot vårt flygplan. De är långa med blont hår. På avstånd syns en stor skimrande stad som pulserar med regnbågs nyanser av färg. Jag vet inte vad som kommer att hända nu, men jag ser inga tecken på vapen på dem närmar sig. Jag hör nu en röst kalla mig vid namn, att öppna lastdörren. Jag gör som jag blivit tillsagd.
  ___ 
Avsluta Log
Byrd kontrollera position över Sydpolen med sol kompass. Feb 16, 1947, Operation High Jump




"Från denna punkt får jag skriva alla följande händelser här från minnet.
 
Det trotsar fantasin och känns som allt utom galenskap, om det inte hade hänt.

Radiomannen och jag hämtas från flygplanet med ett hjärtligt mottagande.Vi förs ombord på en liten plattform-liknande transport utan hjul! Den tar oss mot den glödande staden med stor snabbhet. När vi närmar oss, verkar staden vara utav kristalint material. Snart kommer vi fram till en stor byggnad som är av en typ jag aldrig sett förut. Det påminner om en konstruktion  av styrelsen för Frank Lloyd Wrighteller kanske mer korrekt, ur en Buck Rogers utställning!


 Vi får någon typ av varm dryck som smakade som inget jag någonsin smakat tidigare. Det är utsökt. Efter ungefär tio minuter, kommer två av våra underbara värdar fram till vårt håll och meddela att jag ska följa med dem. Jag har inget annat val än att följa med. Jag lämnade min radioman bakom mig och vi gick en liten bit och in i vad som verkar vara en hiss. Vi åker ner nedåt för några ögonblick, maskinen stannar och dörren lyftes ljudlöst uppåt! Vi fortsätter sedan ner en lång korridor som lyses upp av ett rosafärgat ljus som verkar komma från själva väggarna! En av varelsernas rörelser får oss att stanna innan en stor dörr. Över dörren är en inskription som jag inte kan läsa. Den stora dörren glider ljudlöst upp och jag vinkades att komma in.
 En av mina värdar talar.
 "Var inte rädd, amiral, du ska ha en audiens hos Mästaren ..."
Jag steg in och mina ögon försökte anpassa sig till den vackra färgen som verkar fylla rummet helt. Då börjar jag att se min omgivning. Mina ögon såg den vackraste synen av hela mitt liv. Det är i själva verket alltför vackert och förunderlig att beskriva. Det är utsökt och delikat. Jag tror inte det finns en mänsklig term som kan beskriva det i detalj med rättvisa! Mina tankar avbryts i en hjärtlig sätt genom en varm fyllig röst melodisk kvalitet,
 "Jag hälsar er välkomna till vårt område, amiral." Jag ser en man med fina drag och med linjer etsade i hans ansikte. Han sitter vid ett långbord. Han erbjuder mig att sitta ner i en av stolarna. Efter att jag är satt mig ner, lägger han sina fingertoppar ihop och ler. Han talar mjukt igen och förmedlar det följande.
"Vi har låtit du komma hit eftersom du är av ädel karaktär och välkänd i världens yta, amiral
." världsytan?... jag ler i smyg ! "Ja," Master svarar med ett leende,
 "du är i området Arianni, inre värld av jorden. Vi ska inte längre fördröja ditt uppdrag, och du kommer att säkert eskorteras tillbaka till ytan och ett bit därefter.

No comments: