viglink.com

Tuesday, July 31, 2012

Ni håller på att bli de framtida Mästarna


St Germain, 30 juli, 2012




Kanaliserat av Méline Lafont.



Kära Ni,



Det är mycket som händer just nu och vi ser bekräftelserna om den Gudomliga tidslinjen avseende den 4e augusti som dyker upp överallt i en myriad av informationskällor. Och det är ganska uppenbart att Ljusarbetare är nöjda med dessa avslöjanden. Vi är också glada och vi ser en enorm samarbetskraft och hur Ljuset överglänser ytorna: ett faktum som kan liknas med pulserandet av en solflamma från solen. Ni har nu all rätt att bli överlyckliga, mina kära! Vi känner exakt samma saker här uppe i de Högre Rikena. Våra Galaktiska Bröder är mycket engagerade att avsluta detta Avslöjandeprojekt och kan knappt hålla tillbaks sig själva därför att de så länge ville informera er vilka de är och varför de har kommit. De har kommit för att hjälpa er, kära ni. De har kommit för att dela sin Kärlek och Ljus med er. De har kommit för att informera er om er egen sanna natur och ert ursprung och berätta så mycket mer.



Äntligen upptäckte vi en möjlighet att starta upp detta projekt. Ifall den Gudomliga tidslinjen avseende den 4e augusti har överskridits och ingenting utspelas, kommer de Galaktiska Bröderna att ta över tyglarna av detta Avslöjandeprojekt. Det har för det första varit pågående möten mellan de Galaktiska Bröderna, markpersonalen och världsledarna för att bestämma hur vi kan tillkännage den Galaktiska Närvaron för mänskligheten på mjukast möjliga sätt utan att röra om för mycket rädsla i människor; det har varit och kommer alltid att vara vårt främsta syfte.



Jag personligen samarbetar i detta avseende och jag har etablerat en stark kontakt med president Obama, som själv är ganska nöjd att äntligen kunna delta i detta projekt. Allting övervakas noga och följs upp av våra Galaktiska Bröder, Arkturianerna, vars budskap kommer att bli näst efter jag överlämnar min plats till dem. Vet mina kära, att mycket arbete lades in i detta projekt och vi kan inte bara låta det gå oss förbi. Vi kan inte ge er ett exakt datum eftersom vi alltid lever i NUET. Vad jag kan säga er är att datumet 4e augusti är det ultimata datumet genom vilket hantlangarna/de mörka själarna måste samarbeta fullt ut, ett löfte som gjordes av dem för länge sedan men aldrig hölls. Nu måste de då till slut samtycka till att samarbeta. Om de misslyckas att göra det så kommer projektet att överlämnas till den Gudomliga källan och utföras av de Galaktiska Bröderna. Oavsett hur, kommer Avslöjandet att komma på den mest gynnsamma tiden. Tro bara inte att det är ett exakt datum, släpp taget och överlåt till Gud. Allt kommer att bli kristallklart från detta slutliga datum, 4e augusti, nu och när saker kommer att avslöjas; då kan vi ge ytterligare intel. Allt beror på besluten, tidslinjerna, omständigheterna… vad ni kan vara säkra på är att den 4e augusti kommer att föra med sig en stor förändring eftersom det kommer att bli startpunkten. Avslöjandet kan inte längre skjutas upp; det händer i erat NU ögonblick. Ta hänsyn till att detta NU ögonblick innebär en mycket större tidsram än en dag: så förvänta er inte att se en armada av UFOs på detta specifika datum.



Jag älskar er mina kära, och jag arbetar hårt med Avslöjandeprojektet för att guida er genom allt eftersom mänskligheten är viktig för mig.



Jag är Saint Germain.



Svensk översättning: Anita Ericsson - www.st-germain.se

No comments: