viglink.com

Tuesday, July 31, 2012

God Dag, kära vänner. Om ni läser detta...

Michael och Amsa kanaliserat genom Ron Head, 29 juli 2012




Michael: Vi ger er idag en ny besökare till dessa konversationer. Låt mig presentera Mästare Amsa. Amsa är också känd som Lao-Tse, och har haft många andra liv på er planet.



God Dag, kära vänner. Om ni läser detta, så kan jag försäkra er att vi har känt varandra vid en annan tid. Michael har bett mig att tala till er idag av två anledningar. För det första så är jag alltid direkt och slösar inte orden, och för det andra, så vet jag av erfarenhet hur det är att vara där ni är idag.



Ni går igenom massiva förändringar. Förutom alla de ting som jag och andra var tvungna att gå igenom så förändrar ni också hela er fysiska kropp. Det är ingen lätt sak, men ni gör det. Ja, det är sant att ni får oändligt ljus och kärlek från vår Skapare, och skickas kärlek och hjälp från praktiskt taget överallt i Universum; men det är också sant att detta inte skulle hända er om det inte hade varit för vad ni har lyckats att göra för er själva.



Nu för det mig till anledningen för att jag är här och talar till er rakt på sak. Det är mitt ändamål att säga er att vakna upp nu till vilka ni är och vad ni är. Ni är var och en en skapelse av och en del av Skaparen av Allt Som Är, Källan, Jag Är. Ni är inte, och har aldrig varit, mindre än någon annan eller står i tacksamhetsskuld. Ni är en Skapare i er egen rätt. Ni har rätt att vara, att leva, och skapa vad än ert hjärta önskar. Ni är inte skyldig någon annan något mer än er kärlek, medlidande och respekt.



Om ni ser inom er själva vid detta ögonblick så kommer ni att finna denna varelse om vilken jag talar. Det tar inte många djupa tankar eller meditation. Tänk med mig. Vilken känsla kommer omedelbart när ni utsätts för förolämpande behandling? DEN personen, detta ni, är den om vilken vi talar. Ni vet, och har alltid vetat, att er sanna varelse är förtjänt av respekt och kärlek.



Jag säger nu inte att ni skall stå upp och kräva detta från andra. Jag är här för att säga till er att den personen som ni behöver få detta från är er själva. Nu, idag, så finn en väg att släppa för evigt alla tankar av ovärdighet, att inte vara förtjänt, att vara mindre. Erkänn för er själva och acceptera att ni är den älskade och förtjänta skapelsen av Moder/Fader Gud Skaparen av Allt Som Är. Bannlys allt tal och tankar från ert liv som skulle göra er mindre än eller ovärdig av något.



Låter jag sträng? Jag försöker. Men jag älskar er för mycket också, antar jag. Som jag sa så har jag varit där ni står idag. Varje uppstigen har varit tvungen att gå denna väg. Detta är inte nytt. Det är kanske därför som de är så svåra att förstå. Så, jag säger det på ett till sätt och sedan lämnar jag er i frid. Ni är inte mindre än. Ni är Ett med. Ni är inte mindre än. Ni är Ett med. Finn detta inom er och gläds i dess sanning.



Jag hoppas att en dag mycket snart träffa var och en av er och celebrera med er vad ni har uppnått. Till dess, gå i frid och kärlek. Tack för att ni har låtit mig tala. God Dag.



http://oraclesandhealers.wordpress.com/



Översättning: Per Staffan - www.st-germain.se

No comments: